پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
این مسئول به شش سئوال مطرح شده از سوی سه عضو شورای شهر از شهردار اردبیل اشاره کرد و تصریح کرد: قرار نیست هر تذکر و سئوالی که اعضای شورای شهر از شهردار انجام می‌دهند منجر به استیضاح شود.
شعارسال: شورای اسلامی شهر اردبیلزکی‌ الله خوشبخت اظهار کرد: یکی از روش‌های اعمال نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تذکر و سئوال است که الزاما قرار نیست هر تذکر و سئوالی به استیضاح منجر شود که برعکس آن نیز صادق است.

وی با بیان اینکه اخیرا عده‌ای این انحرافات را در اذهان به وجود می‌آورند که شورای شهر با سئوال و تذکر به استقبال استیضاح می‌رود، افزود: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و ضروری است تا شهردار به این سئوالات پاسخ دهد تا با رفع ابهامات و گره‌هایی که وجود دارد ممکن است افراد سوال کننده نیز قانع شود.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: قرار نیست هر تذکر و سئوالی که اعضای شورای شهر از شهردار انجام می‌دهند منجر به استیضاح شود.

خوشبخت با رد این موضوع که سئوال و تذکر آغازی بر سریال استیضاح شهردار اردبیل نیست، گفت: این کار بیشتر برای روشنگری مسائل و موضوعاتی است که در شهرداری اتفاق افتاده و اعضای شورای شهر می‌خواهند در جریان آن قرار گیرند.

وی به شش سئوال مطرح شده از سوی سه عضو شورای شهر از شهردار اردبیل اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از این سئوالات در مورد واگذاری پروژه‌های عمرانی شهرداری به پیمانکاران بدون ترک تشریفات است که این کار باید به شکل دقیق و صحیح روشنگری شود که آیا چنین مواردی اتفاق افتاده است یا نه؟

رئیس شورای شهر اردبیل سئوال دوم را در باب بی‌انضباطی و تخلفات مالی یکی از سازمان‌های شهرداری و ارجاع پرونده به شعبه ۷ دادسرا که منجر به صدور کیفرخواست شده است بیان کرد و افزود: شهردار اردبیل باید در این زمینه پاسخی صریح و روشن به اعضای شورای شهر و افکار عمومی بدهند.

خوشبخت عدم پرداخت حق و حقوق کارگران از بابت بیمه را به همراه عدم حضور شهردار از لحظه ابلاغ حکم شورای حل اختلاف در محل شهرداری و نابسامانی‌ به وجود آمده در این زمینه اعلام کرد و افزود: دو سئوال دیگر از شهردار مربوط به جابجایی غیرقانونی اعتبارات عمرانی در اجرای پروژه‌ها و عدم اجرای برخی از پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی است که شهردار اردبیل پاسخ خود را ارائه کرده و قانع بودن و یا نبودن آن به خود اعضای سئوال کننده برمی گردد تا در هفته‌های آینده در این زمینه پیگیر مراحل بعدی باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساوالان خبر، تاریخ انتشار: سه شنبه 30 شهریور 1395، کد خبر: 141508 ، www.savalankhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
ما هنوز نقد رو خوب یاد نگرفتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین