پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
شهردار اردبیل گفت: عمارت شهرداری اردبیل به عنوان موزه شهر اردبیل در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.
شعارسال: حمید لطف‌اللهیان ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی این پروژه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس پروژه‌هایی با ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که مهم‌ترین آن بخشی از عملیات عمرانی مجموعه شورابیل و دیگری عمارت شهرداری است.

وی افزود: عمارت شهرداری در بخش‌های متنوع در نظر دارد داشته‌های فرهنگی و تاریخی شهر اردبیل را به نمایش بگذارد و به همین منظور آثار فاخری در این موزه نگه‌داری خواهد شد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه بنای موزه به اتمام رسیده است، ادامه داد: در ادامه تجهیز موزه در قالب تفاهم‌نامه با ادارات و دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود.

لطف‌اللهیان همچنین به بازدید از اغلب پروژه‌های عمرانی شهر اردبیل بعد از بازگشت به کار خبر داد و متذکر شد: اولویت ما همان پروژه‌های قبلی است و در حال حاضر نیز پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح شهر اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در نظر داریم بخشی از پروژه‌ها در دفاع مقدس و بخشی در دهه فجر به اتمام برسد و در این میان پروژه‌هایی که پیشرفت مطلوبی دارند در اولویت کاری هستند.

شهردار اردبیل در خصوص وضعیت پل قدس نیز افزود: این پروژه فعال است و در حال حاضر پیمانکاران در محل پروژه فعالیت دارند.

لطف‌اللهیان همچنین در خصوص برخی پروژه‌های بدون قرارداد نیز گفت: در حال بررسی این پروژه‌ها هستیم و اگر موارد تخلفی صورت گرفته باشد رسیدگی خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سبلان نیوز، تاریخ انتشار: سه شنبه 16 شهریور 1395، کدخبر: ١٧٩٢٥، www.sabalannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
خدا روشکر بالاخره به هبره برداری رسید خیلی موزه خوب وعالی هستش م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین