پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: تنها راهکار توسعه این شهر سرمایه‌گذاری است و بدون سرمایه‌گذاری نمی‌توان انتظار توسعه داشت.

شعارسال: علی هدایتی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در وضعیتی که شهرداری اردبیل درآمد کافی برای تکمیل پروژه‌ها و اجرای پروژه‌های جدید ندارد نیازمند مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

وی افزود: نه تنها حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ضرورت دارد بلکه باید خواسته‌های سرمایه‌گذار را نیز پاسخ داد تا بتوان برای مشارکت وی جذابیت ایجاد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل متذکر شد: میزان درآمد پیش‌بینی شده شهرداری اردبیل محقق نشده و در چنین وضعیتی تنها سرمایه‌گذاری می‌تواند بازوی یاری گر شهرداری در اجرای پروژه‌ها باشد.

هدایتی در خصوص احداث زمین چمن مصنوعی در پارک زرناس نیز ادامه داد: این پروژه نیز یک پروژه مشارکتی است و با توجه به اینکه تأخیر در اجرا ممکن است زیان مالی برای سرمایه‌گذار به همراه داشته باشد لازم است با زمین جدید تعیین شده موافقت شود.

در این جلسه شهردار اردبیل نیز تأکید کرد: زمین چمن پارک زرناس با هدف توسعه ورزش‌های محله‌ای و ایجاد زمین فوتبال محله‌ای در پشت ساختمان مدیریت بحران پیش‌بینی شده بود.

حمید لطف‌اللهیان تأکید کرد: به دلیل مشکل معارض زمین، زمینی در سمت دیگر رودخانه بالخلی چای به همان اندازه و تقریباً همان ارزش ریالی تعیین شده است.

وی متذکر شد: در واقع بخشی از پارکی که قبلاً احداث شده است به زمین فوتبال اختصاص می‌یابد و هیچ تغییر کاربری به منظور ایجاد زمین فوتبال نخواهیم داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8دی1395، کدخبر: 3862977: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین