پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۶۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
«حضور نیروهای حزب‎الله لبنان در تهران برای برخورد با اغتشاشات خیابانی»، خبری بود که از روزهای آغاز فتنه 88 بارها و بارها در شبکه ‎های ماهواره‎ای خصوصاً شبکه بی بی سی به آن اشاره شد. تبلیغی که البته یک پیوست نهایی داشت و آن هم زمینه ‎سازی برای این شعار که «نه غزه، نه لبنان؛ جانم فدای ایران»!

شعار سال: «حضور نیروهای حزبالله لبنان در تهران برای برخورد با اغتشاشات خیابانی»، خبری بود که از روزهای آغاز فتنه 88 بارها و بارها در شبکههای ماهوارهای خصوصاً شبکه بی بی سی به آن اشاره شد. تبلیغی که البته یک پیوست نهایی داشت و آن هم زمینهسازی برای این شعار که «نه غزه، نه لبنان؛ جانم فدای ایران»!

در روز انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ گروهی از دادستانی برای تعطیلی ستاد مرکزی یکی از کاندیداها که هنوز در حال فعالیت بود به ساختمانی در قیطریه تهران مراجعه می کنند، همان روز عکسی از شخصی منتشر می شود که می گویند او از عناصر حزب الله لبنان است و در این جریان نقش دارد. در روزهای بعد از انتخابات و در پی آشوب های خیابانی، همان عکس دستمایه شایعات بیشتری قرار می گیرد به نحوی که فعالان آشوب ها اینگونه القا کردند که نیروهای حزب الله در حمله به معترضان حضوری فعال دارند.

 



البته استناد بی بی سی و افرادی چون امیرفرشاد ابراهیمی برای اثبات ادعای خود، تصاویری از جوانی حزباللهی در جریان مقابله با اغتشاشات بود که او را از فرماندهان اصلی حزبالله لبنان در تهران و برادر شهید استشهادی «علی منیف اشمر» در تهران و خصوصاً در جریان مقابله با اغتشاشات 88، برخورد با مرکز فتنه قیطریه و مقابله با حرمت شکنان روز عاشورا معرفی کرده بودند.

 

اما این خبر در سال 93 با ریخته شدن خون همان برادر علی منیف اشمر و یکی از فرماندهان ارشد ادعایی حزب الله لبنان در تهران! که بر خلاف برادرش اهل کرمانشاه و نامش مهدی نوروزی بوده رنگ باختدلاوری که پس از گذشت 5 سال از فتنه 88 برای مقابله با داعش سر از شهر سامرا و جوار حرمین عسکریین علیهما السلام در آورده و همانجا هم در مقابله با داعش به شهادت رسیده است.

 

قطعا شهید مهدی نوروزی، جوان شجاع کرمانشاهی، برادر منیف اشمر لبنانی بود، همانطور که برادر بچههای سرایای خراسانی و جناح العسکری بدر عراق و آنچنان که برادر بچههای پایگاه بسیج شهید تیموری‌نیا کرمانشاه، و بچههای هیات مجانینالحسین(ع) تهران و همانگونه که برادر شهید مهدی تقوی در خوزستان.

مگر منیف اشمر چگونه میاندیشید؟! منیف اشمر هم برای اعتقاداتش مرزی قائل نبود. مرزش اعتقاداتش بود و برای حفظ اعتقاداتش جانش را گرو گذاشته بود. همان کاری که مهدی نوروزی کردچرا شهید نوروزی باید در کشوری دیگر و کیلومترها دورتر از کرمانشاه، شهر زادگاهش شهید شود!؟ این سوال مهم است و هرچقدر به آن پاسخ دهیم باز هم کم است.

حال که خون شهید نوروزی ریخته است، خیلی راحتتر میتوان این ادعا را اثبات کرد که مجاهدت او برای اعتقاداتش بوده است و نه هیچ چیز دیگر. این اعتقادات آنقدری برایش مهم بوده است که جانش را کف دستش بگیرد و در قیطریه به دل لانه فتنه بزند یا یک تنه جلوی حرمت شکنان روز عاشورای سال 88 تهران روی پل حافظ جانفشانی کند و یا به عراق و سامرا برود و مقابل داعش بایستد.

 

شهید مهدی نوروزی، صداقتش را در دفاع از آرمان و امنیت مردمش، با خون ریختهاش شهادت داد و پس از پنج سال دروغ بی بی سی را افشا کرد. حالا باید سالها بگذرد تا فرزند سه سالهاش محمدهادی بزرگ شود تا بداند که پدرش چه شیردلی بوده و بزدلانی چون امیرفرشاد ابراهیمی و نوریزاده، علیه پدرش چه دروغهایی که ننوشتهاند.

 

محمدهادی فرزند شهید مهدی نوروزی در آغوش آرمیتا فرزند شهید داریوش رضایی نژاد

برای شهید نوروزی داعش، داعش است. ایرانی و عراقی و اروپایی نمیشناسد. باید مقابلش ایستاد. یک روز مغازهها را در خیابانهای تهران آتش میزند، عابرین را برهنه میکند و با سنگ و چوب و آهن بر سر و صورت شان میزند، و یک روز در بیابانهای عراق سر از بدن مخالفانش جدا میکند، پای این سر بریدن هلهله میکند و بعد هم از آن فیلم میگیرد و در دنیا منتشر میکند.

یک روز در خیابانهای تهران، به عزاداران روز عاشورای سیدالشهداء علیهالسلام حمله میکند و تکیه و هیاتهایشان را به آتش میکشد و یک روز در عراق و کربلا، به زائرین سیدالشهداء علیهالسلام حمله میکند و خود را در میان آنها منفجر میکند تا عزاداری را کم رونق کرده باشدشهید مهدی نوروزی آنقدری شجاع بود که در میان همرزمانش لقب «شیر سامرا» را به خود گرفته بود. همچنان که آنقدری شجاع بود که یک تنه به دل لانه فتنه در قیطریه بزند و چشم فتنه را کور کند و ضربهاش آنقدر کاری باشد که تا سالها عکسش را دست به دست کنند و برای سرش جایزه بگذارند.

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح رزن، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 21503: www.sobherazan.ir  .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدناصررضائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
0
ان شاالله دران دنیا شفاعت ما باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
0
0
من که نفهمیدم شما چی گفتید؟ بالاخره در سال 1388 در تهران و قیطریه بود یا نبود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین