پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۶۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس گفت: موضوع انتزاع حوزه انتخابیه کمیجان و خنداب و اختصاص یک نماینده برای این دو شهرستان، به مجلس ارائه شده و در کمیسیون شوراها در دست بررسی است.

شعار سال: سید مهدی مقدسی روز چهارشنبه در رابطه با درخواست انتزاع شهرستان کمیجان و خنداب از حوزه انتخابیه اراک و اختصاص یک نماینده مجزا به این دو شهرستان اظهار داشت: از ابتدای مجلس دهم موضوع انتزاع حوزه انتخابیه کمیجان و خنداب را به همراه آقای علی اکبر کریمی، دیگر نماینده حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب در مجلس مورد پیگیری قرار داده ایم.

وی افزود: این اقدام در راستای پیگیری درخواست مردم این دو شهرستان و در اجرای اصل ۶۴ قانون اساسی انجام گرفت و هر دو نماینده حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب درخواست افزایش نمایندگان این حوزه را به مجلس ارائه کردند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: هم اکنون این موضوع در دستور بررسی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی است چراکه باید به مانند یک قانون، در مجلس به تصویب برسد.

مقدسی خاطرنشان کرد: پیگیری های نمایندگان حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب برای تحقق این موضوع با توجه به درخواست مردم و مسئولین این دو شهرستان و ضرورت انجام آن، تداوم خواهد یافت و امیدواریم در نهایت این پیگیری ها به نتیجه مطلوب برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 3862333: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین