پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ششم توسعه تصریح کرد: با اجرای برنامه ششم رونق اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد.

شعار سال: دکتر حمید رضا حاجی بابایی صبح امروز در مراسم محوری بزرگداشت یوم الله 9دی در مسجد جامع زاهدان برگزار شد اظهار کرد: نهم دی روز بصیرت، آگاهی و درک عمق مسائل اجتماعی، دینی و سیاسی در کشور است.

وی با بیان اینکه جاهلیت در صدر اسلام به معنای بی سوادی نبوده تصریح کرد: جاهلیت به این معناست که در صدر اسلام علم آنها به قدری نبوده که به انسان های آن دوره بصیرت دهد.

وی افزود: نتیجه تقوا بصیرت ست چراکه انسان با استفاده از بصیرتی که دارد در راه درست قدم بر خواهد داشت.

وی با اشاره براینکه مردم در دوران 8 سال دفاع مقدس کنار یکدیگر برای حفظ کشور مبارزه کرده اند تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با بصیرت و مشترکاتی که پیامبر، قران و رهبرانقلاب بود کنار یکدیگر برای حفظ کشور ایستاده بودند.

حاجی بابایی خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال سربلندی و عزت کشور ایران نیست و دانستن این امر که امریکا دشمن کشورمان است نیاز به بصیرتی دارد که مردم آن را در نهم دی ماه سال 88 نشان دادند.

وی با اشاره براینکه آمریکا به دنبال شیعه و سنی کشی است عنوان کرد: در هیچ جای دنیا این موضوعات وجود ندارد اما با تفرقه افکنی های دشمن ما گاهی شاهد این موضوعات در کشور بوده ایم.

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی اذعان کرد: دشمنان ایران و آمریکا از حضور 40 میلیونی ایران پای صندوق های رای به وحشت افتاده بودند چراکه بر این باور بودند ایران صاحب امنیت ملی و اقتصادی خواهد شد.

وی گفت: تحریم های اقتصادی علیه ایران نتیجه فتنه 88 است و اقتصاد کشور ما همچنان ضربه تحریم های سال 88 را تحمل می کند.

حاجی بابایی افزود: هرزمان ملت ایران به دفاع از کشور خود ایستادند دشمن شکست خورده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 9 دی 95، کد مطلب: 9510-585-5: www.sb.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین