پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
معاون وزیر ورزش و جوانان از تزریق رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومان به ورزش کشور در سال آینده خبر داد.
شعارسال: نصرالله سجادی عصر چهارشنبه در دیدار با مسئولین و روسای ورزش فارس، گفت: به هرحال با مشکلات و کمبودهای اعتباری طی چند سال گذشته مواجه بودیم اما خوشبختانه این مشکلات باعث کم کاری نشد.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده رقمی حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان به ورزش کشور تزریق می شود که به طور حتم باعث رونق بخشیدن بیشتر است.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: برنامه ریزی های مختلفی برای رویدادهای پیش روی ورزش کشور شده که برای اولین بار یک گروه ۳۴ نفر در المپیک زمستانه ژاپن شرکت خواهد کرد که از لحاظ تعداد نفرات مناسب است.

سجادی ادامه داد: ستاد بازی های المپیک و آسیایی نیز فعالیت خود را از آذر ماه آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه استعدادیابی از جمله اولویت های اصلی در ورزش است، گفت: راه اندازی پایگاه استعدادیابی را به عنوان یک اولویت در نظر گرفته ایم که در حال حاضر با توجه به آمایش هرسرزمین در ۴ تا ۵ رشته مختلف این موضوع در حال انجام است.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: موضوع استعدادیابی در اولویت کارها قرار دارد و در سال آینده پایگاه های استعدادیابی در شهرها و شهرستانهای غیر از مرکز استان نیز فعال می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 دی 1395، کدخبر: 3862849 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین