پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از مقاوم سازی و نوسازی 128 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان خبر داد .

شعار سال: باباپور از ارزیابی دقیق تمام مراحل بازسازی و بهسازی واحدهای روستایی به صورت فنی خبر داد و گفت: بر اساس قراردادهای منعقد شده با دفاتر فنی و مهندسان ناظر مقیم، کار نقشه کشی و نظارت این واحدها بصورت فنی انجام می شود.
وی افزود: علاوه بر این با تحویل دفترچه های فنی به مهندسان ناظر برای مراحل پیشرفت کار و نیز پیامدهای احتمالی بعدی، بنیاد مسکن در سه مرحله تبدیل تسهیلات به مسکن، کیفیت ساختمان و ارزیابی مهندسان ناظر بر ساخت این واحدها نظارت عالی دارد.
باباپور با اشاره به کیفیت واحدهای بازسازی شده در مناطق روستایی، به جایگاه آذربایجان شرقی در بحث نوسازی و مقاوم سازی اشاره و اعلام کرد: در این زمینه جزو استان های برتر کشور محسوب می شویم.
وی اظهارکرد: با وجود برنامه ریزی برای مقاوم سازی و نوسازی12 هزار واحد روستایی برای هر سال، تعداد واحدهای نوسازی شده در روستاهای استان بیش از حد پیش بینی بوده است.
باباپور حفظ آموزه های زیست محیطی را از اولویت های اساسی در اجرای طرح مسکن روستایی عنوان و خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن علاوه با رعایت اصول فنی و مهندسی در ساخت و سازهای روستایی و مسکن اقشارکم درآمد، به حفظ بافت طبیعی مناطق روستایی اهتمام دارد.
وی گفت 52 درصد از واحدهای روستایی کم دوام بهسازی شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 13 دی 95، کد مطلب: 5922158: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین