پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
فرماندار فریدونشهر گفت: مركز تكثير ماهيان قزل آلا در شهرستان فريدونشهردر حال حاضر داراي بيش از يازده هزار قطعه مولد و پنج هزار قطعه پيش مولد است.

شعار سال: ناصر اسدی این شهرستان را بزرگ ترین قطب تولید و تکثیر ماهی قزل آلا در اصفهان معرفی کرد و گفت: با اقدامات و تلاش های شیلات استان، همكاري سازمان شيلات ايران و همت و تلاش بخش خصوصي، مركز تكثير ماهيان قزل آلا در شهرستان فريدونشهر با ظرفيت اسمي نه ميليون قطعه توليد در سال آغاز بكار نموده و طي يك سال گذشته مبادرت به تكثير مصنوعي قزل آلاي خارج فصل (استفاده از رژيم نوري) و داخل فصل نموده است.
وی افزود: اين مركز در حال حاضر داراي بيش از 11 هزار قطعه مولد و پنج هزار قطعه پيش مولد بوده و با توجه به امكانات آبي، تجهيزات، 4 سالن و امكانات آزمايشگاهي، بهره برداري از نيروهاي كارشناسي و دامپزشك تمام وقت توانايي توليد بيش از بيست ميليون قطعه بچه ماهي با کیفیت را در طول سال خواهد داشت.
اسدی مصرف منظم هفتگی آبزیان را عامل مهمی در سلامتی و پیشگیری از انواع بیماری ها دانست و گفت: با این وجود تنها 30درصد محصولات تولید شده این مرکز در فریدون شهر و استان مصرف می شود و در حدود 70درصد از ماهی های قزل آلای این شهرستان به استان های چهار و محال و بختیاری، کرمانشاه و خراسان رضوی صادر می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی به درستی اجرا گردد اثرات زیادی بر روی ایجاد اشتغال پایدار خواهد داشت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 13 دی 95، کد مطلب: 5921182: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین