پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۶۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
سه تولید کننده کشاورزی استان کرمانشاه به عنوان نمونه کشوری انتخاب شدند.

شعارسال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: سه تولید کننده کشاورزی استان کرمانشاه به عنوان فعالان نمونه کشوری انتخاب شدند.

خسرو شهبازی در سی و یکمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی گفت:پس از بررسی کمیته انتخاب نمونه های ملی وزارت جهاد کشاورزی، سه نفر از استان کرمانشاه در رشته های کشت و صنعت کشاورزی، گوسفندداری و زن کارآفرین روستایی به عنوان فعالان نمونه ملی انتخاب شدند.

شهبازی از جمله دلایل انتخاب این نمونه‌ها در سطح ملی را مديريت بهينه و بهره وری توليد در اراضی کشاورزي بیان کرد و تصریح کرد: اقداماتی همچون صادرات محصول به خارج از کشور و ورود ارز به داخل کشور، ارائه فعاليت هاي ترويجي با مشارکت جهاد کشاورزی، بازاريابي و بازار رساني محصولات توليدي، کاربـرد تکنيکهـاي نويـن در پـرورش گوسـفند در راسـتاي بهبـود راندمـان توليدمثـل در گله، دارا بودن گله يکدست و سالم منطبق بر مشخصات فتوتيپي توده نژاد شاخص منطقه نژاد سنجابي و... را به عنوان ملاک های اصلی انتخاب آنها اعلام کرد.

وی یکی از منتخبین استان را تیمور صفایی،ساکن روستای قیسوند بخش کوزران شهرستان کرمانشاه معرفی کرد که دارای دامداری با ظرفیت 300 راس دام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: منتخب دیگر استان سید مظفر عبدالهازدهستان الهیار خانی شهرستان کرمانشاه بوده که بعنوان نمونه کشوری واحد کشت و صنعت کشاورزی انتخاب شده است.

شهبازی افزود: این مدیر واحد ضمن مديريت بهينه و بهره وري توليد در اراضي کشاورزي، به ايجاد چرخه کامل توليد، فرآوري و عرضه رب و فرآورده های آن از ابتدا تا انتها اقدام نموده است.

وی در ادامه روژین پژوهنده منتخب سوم استان معرفی کرد که ساکن شهرستان صحنه است و به عنوان زن کار آفرين نمونه روستايي موفق سال ۹۵در سطح کشور انتخاب شده است. این کشاورز نمونه توانسته ارتباط موثری با سـاير ادارات مرتبط (امور عشـاير، بخشـداري، مديريت جهاد کشـاورزي و...) در بهبود وضعیت تولید دست یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 14 دی 1395، کدمطلب: 5923159 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
چی به این بنده خداها می دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
خداروشکر کشاورزی تو سرزمین ما میتونه رونق بگیره و کشاورزان عزیز و زحمت کش کرمانشاهی چون به مرز نزدیکن و نزدیکی ها ی قومی هم در کشور های همسایه دارن شرایط صادرات براشون راحت تر از جاهای دیگس
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین