پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
وسایل نقلیه حامل طیور در صورتی می توانند در استان مرکزی تردد کنند که مجوز لازم از دامپزشکی داشته باشند .
شعار سال: فرمانده انتظامی استان مرکزی با اعلام این خبر با تشریح اقدامات این نیرو برای مقابله با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان گفت: تاکنون ۷۱ مورد بررسی خودروهای حامل طیور در استان مرکزی انجام شده و نیروی انتظامی پس از برپایی قرارگاه در شهرستان‌های خمین، اراک، محلات، شازند، زرندیه، ساوه و خنداب به‌صورت روزانه همراه با مجموعه دامپزشکی و سایر مجموعه‌ها درحال فعالیت است.

سردار عزیزی ادامه داد : نیروی انتظامی در مناطق قرنطینه شده اعم از دو منطقه از شهرستان خمین، فراهان، شازند و محوطه میقان در جوار سایر فعالان قرارگاه درحال انجام وظیفه است.

وی افزود: در گذشته هنگام مواجهه با وسایل حامل طیور بررسی ویژه‌ای صورت نمی‌گرفت، اما درحال حاضر محموله طیور به مبدا بازگردانده شده و تنها با صدور مجوز قادر به تردد است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: درخواست داریم که به فعالان نیروی انتظامی در قرارگاه تشکیل شده لباس مناسب و قابل گندزدایی تحویل داده شود تا لباس این افراد نیز عاملی منتقل کننده نباشد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 5920058، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین