پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
فرماندار دهلران گفت: منتظر تصمیم طرف‌های عراقی برای ایجاد بازارچه مرزی دهلران هستیم

شعارسال: امیدعلی سبزی در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران اظهار داشت: خدمت به زائران اباعبدالله (ع) باقیات الصالحات است که مردم شهرستان دهلران در این زمینه مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی افزود: شهرستان دهلران آمادگی لازم برای استقبال، پذیرایی و اسکان زائران را دارد و با هماهنگی‌های ایجاد شده با دستگاه‌های اجرایی و حضور باشکوه مردم مشکلی در این خصوص مشاهده نمی‌شود.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: البته یکی از مسیرهایی که می‌تواند در انتقال زائران به عتبات عالیات در کنار مرز مهران قرار گیرد نقاط مرزی شهرستان دهلران است که در این زمینه اقداماتی انجام شده است.

وی گفت: از جمله مطالبات و موضوعاتی که مردم شهرستان نیز به دنبال آن می‌باشند ایجاد بازارچه مرزی در دهلران است که هماهنگی‌های لازم از طریق دستگاههای ذیربط کشورمان با طرف‌های عراقی انجام شده و سه نقطه برای ایجاد بازارچه به آن‌ها پیشنهاد داده‌ایم و منتظر تصمیم طرف عراقی برای عملیاتی کردن موضوع می‌باشیم.

سبزی به در پیش رو بودن انتخابات در آینده نزدیک اشاره کرد و اظهار داشت: همه باید پای کار باشند و برای انتخاباتی باشکوه همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: بسیاری از زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای انتخابات آماده شده و تا زمان انتخابات هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8آذر1394، کدخبر: 930525: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
موافق هستند. از خدایشان هم باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین