پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
مسئول ستاد انتخابات سیدمحمد غرضی با اشاره به هزینه‌های انتخاباتی این ستاد در سال ۹۲، اظهار کرد: در انتخابات ۹۲ ستاد آقای غرضی ۵۹ میلیون تومان هزینه کرد و این هزینه را نیز شخصاً پرداخت نمود.

شعارسال :سیدمحمد زهیر غرضی درباره هزینه‌های انتخاباتی سال ۹۲ ستاد انتخاباتی سیدمحمد غرضی، اظهار کرد: در سال ۹۲ ستاد آقای غرضی ۵۹ میلیون تومان هزینه کرد.

وی با تأکید بر اینکه همه هزینه‌های ستاد انتخاباتی آقای غرضی شخصاً از منابع شخصی پرداخت شد، اظهار کرد: بسیار خوب است که همه چیز شفاف باشد و مشخص شود که در ستادهای مختلف چه کسانی هزینه کرده‌اند و چه منافعی را درخواست نمودند.

مسئول ستاد انتخاباتی غرضی در سال ۹۲، گفت: در انتخابات ۹۶ باید صداقت، شفافیت و سلامت اهمیت بیشتری نسبت به گروه‌گرایی و عدم شفافیت و سایر مسایلی که امروز با آن روبرو هستیم داشته باشد. امیدواریم هر روز بیشتر به سمت شفافیت حرکت کنیم.

درپی طرح موضوع اعلام دخل و خرج‌های حساب‌های بیت‌المال و دریافتی‌های مسئولان نظام از سوی تعدادی از مقامات حمید ابوطالبی،‌ معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از کاندیداهای انتخابات ۹۲ درخواست تا دخل و خرج‌های انتخاباتی‌شان را اعلام کنند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 16 دی 1395، کد مطلب: 95101610184: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین