پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: با تحریم خرید محصولات نامرغوب، بستر را برای رونق اقتصادی و ایجاد تحول در بخش تولید فراهم کنیم.
شعار سال: «رحیم بنا مولایی» ، اظهار کرد: عوامل فرصت‌طلب و سودجو با تولید و عرضه انواع محصولات نامرغوب نه تنها به شعور مصرف‌کننده توهین می‌کنند بلکه بخش صنعت را نیز که کالاهای مطابق با استانداردهای تعیین شده تولید می‌کند زیر سئوال می‌برند.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان البرز افزود: انواع و اقسام محصولات نامرغوب که در بازار مصرف عرضه می‌شود یا به صورت قاچاق وارد کشور شده و یا در کارگاه‌های زیرزمینی تولید می‌شود.

وی ادامه داد: محصولات غذایی، بهداشتی، آرایشی و دارویی نامرغوب که در بسته‌بندی‌های ظاهر فریب عرضه می‌شود عمدتاً به صورت قاچاق وارد کشور شده استفاده از این محصولات سلامت مصرف‌کننده را در معرض تهدید جدی قرار می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متأسفانه معدودی از فروشندگان فروشگاه‌ها نیز به‌علت سود بیشتر از اعتماد مصرف‌کننده سوءاستفاده می‌کنند و محصولات نامرغوب اکثراً وارداتی را به‌عنوان بهترین محصول به مصرف‌کننده معرفی می‌نمایند.

رئیس اتاق البرز، تبلیغات رسانه‌ها به ویژه صداو سیما جمهوری اسلامی در خصوص آگاهی دادن به مصرف‌کنندگان و ترویج فرهنگ« نه» گفتن به محصولات نامرغوب را مورد تأکید قرار داد.

وی گفت: ترویج فرهنگ نخریدن محصولات نامرغوب در رسانه‌ها در کوتاه مدت کاهش چشمگیر مصرف این‌گونه محصولات را در پی خواهد داشت.

بنا مولایی در بخش دیگری از سخنانش حضور فعال بخش آموزش عالی در جوار بخش صنعت و همکاری مشترک این دو بخش در مسیر رشد اقتصادی را مورد تأکید قرار داد.

این مسئول یادآور شد: هم‌اکنون اکثر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در شغل‌هایی فعالیت دارند که با رشته تحصیلی‌شان هم‌خوانی ندارد.

وی اظهار امیدواری کرد تعامل و همکاری مشترک دو بخش تولید و آموزش عالی به مرزی برسد که دانشگاه‌ها بر اساس نیاز اقتصادی کشور دانشجو تربیت کنند.


با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 دی 1395، کد خبر: 95102013015   www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
تحریم کالاهای نامرغوب رو خوب یاد گرفتی جناب رئیس . احسنت بر شما.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین