پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پلی کلینیک تأمین‌اجتماعی بافق تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و با افتتاح این مرکز درمانی خدمات مطلوبی به بیمه شدگان این شهرستان ارائه می‌شود.

شعار سال: دکتر محمدعلی همتی در سفر به استان یزد با ابراز خرسندی از آغاز عملیات احداث پلی کلینیک شهرستان بافق، اظهار داشت: نقشه فعلی احداث پلی کلینیک تأمین‌اجتماعی بافق کامل بوده و دارای تمامی فضاها و امکانات مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی مناسب به بیمه‌شدگان است.
وی گفت: نقشه استفاده شده برای ساخت این پلی کلینیک از نقشه های تیپ کلینیک های سازمان تأمین‌اجتماعی است و تمام کاربری های لازم در آن دیده شده است.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: با توجه به قول وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ساخت پلی کلینیک بافق طی دو سال و زمان بر بودن آماده شدن نقشه های سازه و تأسیسات نقشه اولیه، تصمیم بر تغییر نقشه پلی کلینیک طبق نقشه های تیپ آماده سازمان گرفته شد و جای هیچ گونه نگرانی برای مردم این شهرستان نیست.
دکتر همتی با تأکید بر اینکه برنامه سازمان در خدمت رسانی مناسب به مردم در مناطق محروم است، اظهار داشت: پلی کلینیک تأمین‌اجتماعی بافق مجهز به دستگاه رادیولوژی با تکنولوژی به روز و دیجیتال خواهد بود و رایزنی‌هایی نیز با دانشگاه علوم پزشکی برای افزایش تعداد متخصصین انجام داده‌ایم و قول مساعدی نیز به سازمان در این زمینه داده شده است.
وی از راه اندازی شیفت عصر درمانگاه شهرستان بافق از ابتدای آذر سال جاری خبر داد و تصریح کرد: افزایش تخت‌های بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهدای کارگر با توجه به ظرفیت مناسب و بیمارپذیر بودن این مرکز ضروری است.
لازم به ذکر است، معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان یزد از بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهدای کارگر، درمانگاه شهرستان مهریز و درمانگاه آماده تحویل شهرستان تفت بازدید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی تامین، تاریخ انتشار 21 آبان 1393 ، کد مطلب:9042 : www.tamin.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین