پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: با ارائه طرحی به وزارت کشور که مراحل نهایی آن در حال طی شدن است، مدیریت تمامی مراکز فوریتی استان آذربایجان غربی متمرکز می‌شود .

شعار سال : هوشنگ عطاپور روز دوشنبه در جلسه بررسی جزییات طرح تشکیل سیستم متمرکز برای تمامی مراکز فوریتی آذربایجان غربی اظهار داشت: اساساً در شرایط اضطراری، هر یک از ادارات و مراکز دولتی و غیردولتی که به نوعی به موضوعی مرتبط هستند، یک سیستم ارتباطی جداگانه دارند که از‌‌ همان طریق به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی افزود: همه این‌ها نشانه این است که موضوعات اضطراری و بحرانی از یک سامانه واحد مدیریت نمی‌شوند بنابراین این مسئله سبب می‌شود حادثه دیده در شرایط مذکور دچار سردرگمی شود.

عطاپور تصریح کرد: به همین علت طرح ایجاد سامانه متمرکز برای مراکز فوریتی برای ایجاد هماهنگی‌های بیشتر و جلوگیری از سردرگم شدن شهروندان در استان آذربایجان غربی طرح شده است.

وی گفت: پیش‌تر این موضوع در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان آذربایجان غربی مطرح شد و مصوبه آن به وزارت کشور به عنوان یک پیشنهاد ارسال شد که وزیر کشور از ان استقبال کرد بنابراین مقرر است طرح تشکیل سیستم متمرکز برای تمامی مراکز فوریتی آذربایجان غربی با جزییات بیشتر و به صورت تکمیل‌تر تدوین و به وزارت کشور ارسال شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 9 آذر 1394 کد مطلب : 931156 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین