پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۶۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
بهائیان با ایجاد دانشگاه زیرزمینی آنلاین که از لندن پشتیبانی می شود به فکر نفوذ هدفمند در سیستم اقتصادی کشور افتاده اند.

شعار سال: بهائیت فرقه ای است که با نقشه چندجانبه انگلیس و پشتیبانی صهیونیست ها برای تضعیف اسلام ایجاد شد.

این فرقه که با التقاط های فراوانی از اسلام و دیگر ادیان تشکیل شده است عملا بشر را به سوی گمراهی می کشاند و در این فرقه عملا حریمی بین زن و مرد وجود ندارد.

بررسی فرقه بهائیت از آن جهت قابل تأمل است که غرب همواره در تلاش بوده از ظرفیت‌های گروه‌های شبه عرفانی و انحرافی مذهبی، بهره‌برداری کند و با کمک‌های مستقیم مادی و معنوی آنها را به جریان‌هایی شبیه بهائیت تبدیل کند. این مسئله هوشیاری تمام مسئولان را در برخورد زود هنگام با موج اولیه نحله‌های شبه عرفانی می طلبد؛ تا مبادا این جریان های انحرافی با گذشت زمان گسترش یابند و هزینه‌های فراوانی بر جامعه و نظام اسلامی تحمیل نمایند.

این فرقه علاوه بر انحرافات فکری و اخلاقی به صورت سیستماتیکی با سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل در ارتباط بوده و عملا از طرف صهیونیست ها برای امور مختلف پشتیبانی می شوند،در بسیاری از موارد تشابه زیادی بین فرقه بهائیت و منافقین وجود دارد و اگر رؤسای تشکیلات دستور دهند تروری انجام شود پیروان این فرقه با کمال میل انجام می‌دهند.

اما یکی از توصیه هایی که به این فرقه از طرف صهیونیست ها شده است تلاش برای کسب بازارها و نفوذ در سیستم اقتصادی کشور است. در سالهای گذشته خبرهای زیادی از هجوم این فرقه در بازار سکه کشور منتشر شد مخصوصا زمانی که با تحریم های ناجوانمردانه طرف غربی قیمت سکه به قیمت سه برابری رسید و بهائیان برای متشنج کردن بیشتر بازار ارز و سکه به این بازارهجوم سازمان یافته ای را انجام دادند.

*کادرسازی بهائی برای شرکت های اقتصادی کشور

دانشگاه بهائیان (BIHE)**

بهائیت برای حضور سیستماتیک در بازارهای اقتصادی کشور اقدام به تاسیس دانشگاه مخصوص بهائیان کردند. اولین دوره این کلاس‌ها در مجموعه‌ای که بین بهاییان به «موسسه علمی-آزاد» معروف است در سال ۱۳۶۶ برابر با ۱۹۸۷ میلادی برگزار شد. کلاس‌ها در ابتدا به‌صورت مکاتبه‌ای و نیمه حضوری بود و در طول ترم بنا به نظر استاد، دانشجویان در منزل یکی از بهاییان تهران جمع می‌شدند تا اشکال‌های درسی‌شان توسط استاد مربوط رفع شود. همچنین دانشجوهای بهایی شهرستان‌ها در روزهای تشکیل کلاس در خانه‌های بهاییان داوطلب در تهران اقامت می‌گزیدند.

اما بهائیان برای گسترش و دور زدن قانون در کشور این موسسه را به صورت دانشگاه غیرحضوری آزاد تبدیل کرده تا تمام بهائیان بتوانند در این دانشگاه ثبت نام کنند.

این دانشگاه که به نام BIHE شناخته می شود به صورت غیر قانونی اقدام به جذب دانشجو در رشته های مختلف کرده و عملا بسیاری از رشته های مورد نیاز و کاربردی در اقتصاد ایران را شامل می شود.

علاوه بر این هزار و۵۰ واحد درسی تدریس می‌شود که کلیه دروس کار‌شناسی ارشد کار‌شناسی به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. همچنین ریز نمرات و مدرک پایان تحصیل دانشجویان BIHE در ۷۵ دانشگاه دنیا از جمله ییل در آمریکا، یو بی‌سی در کانادا، شفیلد در انگلستان و ژان مونه در فرانسه مورد پذیرش است.

*نفوذ در بدنه اقتصاد کشور

بهائیت همواره سعی کرده است با نفوذ در اصناف سودده به سیستم اقتصادی کشور نفوذ کند به عنوان نمونه در بهمن ماه سال 90 بهائیان به بازارطلا و سکه ورود کرده تا سیستم اقتصادی کشور را دچار اختلال کنند.

در آن زمان یک منبع آگاه از شناسایی شبکه ثروتمند بهائی در پشت پرده نابسامانی های بازار سکه و ارز خبر داد.

این باند که از مدت ها قبل با نفوذ در بازار طلا سعی داشته با کارشکنی های مختلف و اعتصابات گسترده همواره بدنه اقتصادی کشور را دچار اختلال کند ، امروز با وارد شدن در بازار ارز و سکه سعی در ملتهب کردن بیشتر این بازار دارد.

جالب این جاست که حامیان این شبکه از حامیان اصلی اقتصادی جریان های برانداز و فتنه 88 به شمار می رفته و سعی داشتند با خرید عمده سکه و جمع کردن ارز از کف بازار همچنان وضعیت اقتصادی را ملتهب نگه دارد.

بر اساس بررسی های صورت گرفته در جریان خرید عمده طلا و ارز از بازار تهران ، تعدادی از افراد ثروتمند متصل به فرقه ضاله بهائیت به علت داشتن سرمایه فراوان توانستند با استفاده از سرمایه های راکد نبض بازار سکه ، طلا و صرافی ها را بگیرند.

در همین رابطه در بهمن 90 یکی از سایت های خبری گزارش داد که مدیر یک سایت متعلق به بهاییت که نقش موثری در افزایش قیمت های کاذب سکه و ارز داشت توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شد. شهرام- گ با راه اندازی این سایت و هماهنگی با برخی صرافان سودجو توانست در مدت کوتاهی این سایت را به مرجع قیمت گذاری ارز و طلا تبدیل نماید. در بحران اخیر مدیر این سایت با هماهنگی برخی صرافان سودجو توانست ضمن ایجاد التهاب در بازار سودهای هنگفتی را به جیب بزنند.

در بهمن 94 نیز نائب رئیس جامعه اپتومتری ایران خبر از نفوذ بهائیت به بازار عینک کشور را داد.

ناصرصادق پور با اشاره به ضعف وزارت بهداشت در کنترل تخلفات عینک سازان گفت: بهائیت در ساخت و واردات عینک در کشور نقش دارد و به نوعی بخشی از بازار را از آن خود کرده است تا جایی‌که یکی از برند‌های معروف و پرفروش کشور در اختیار آنان است.

این کارشناس ارشد اپتومتری ادامه داد: مکاتبات تلفنی و نامه نگاری با مسئولان در چندین مورد در رابطه با فعالیت بهائیت در صنعت عینک سازی که تجارت بالایی هم در کشور به دست گرفته‌اند، داشته‌ایم که در دست بررسی است.

فعالیت اقتصادی بهائیت تنها به عوامل فوق محدود نشده و این فرقه به دنبال اصناف سودده برای نفوذ و ثروت اندوزی است. یکی از اصنافی که بهائیان به صورت سیستماتیکی در آن نفوذ کرده اند بازار دارو کشور است

*نفوذ به بازارهای دارویی کشور

اما در جدیدترین تحرکات مرتبط با بهائیت، گفته می‌شود اخیرا این فرقه ضاله با تشکیل شرکت های واردکننده دارو به استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه زیرزمینی خود پرداخته و بسیاری از داروخانه های کشور را بازار محصولات خود می کنند.

علاوه بر موارد فوق بهائیان با ایجاد داروخانه های متعدد و شبکه ای در پایتخت سرمایه های کلانی را به جیب می زنند؛ این داروخانه ها که به ظاهر توسط داروسازان کشور اداره می شود اما در عمل در دست افراد بهایی است.این نوع داروخانه ها رابطه تنگاتنگی با شرکت های دارویی بهائی دارند و محصولات این نوع شرکت ها را خریداری کرده و به اقتصاد این شرکت ها کمک می کنند.

نکته عجیب اینکه وزارت بهداشت با این نوع داروخانه های شبکه ای برخورد نکرده و روز به در حال فربه شدن و تقویت اقتصادی بهائیان است.

نکته دیگر حساسیت این موضوع از منظر سلامت جامعه است و اگر واردات دارویی در کشور به دست بهائیان بیفتد با توجه به روابط نزدیک بهائیان با صهیونیست ها و دشمنان ایران بسیار خطرناک است.

رسول دیناروندرئیس سازمان غذا و دارو درباره خطر بیوتروریسم پیشتر گفته بود: خطر بیوتروریسم همیشه وجود دارد، حفره بزرگ آن هم ورود سالانه میلیاردها دلار کالای قاچاق به کشور است، نباید ساده اندیشی کنیم و این خطر واقعی را نادیده بگیریم.

رسول دیناروند درباره خطر بیوتروریسم (ایجاد بیماری از طریق مواد بیولوژیک) افزود: نمی‌توانیم تهدیدهای بیولوژیک را در کشور نا دیده بگیریم، بیوتروریسم وجود دارد، سوراخ بزرگ آن هم برای کشور، ورود کالاهای قاچاق است. سالانه میلیاردها دلار کالاهای قاچاق به کشور وارد می شود که 15 تا 20 درصد آن کالاهای مرتبط با سلامت است.

معاون غذا و داروی وزیر بهداشت اضافه کرد: نزدیک به یک پنجم کل کالاهایی که به صورت قاچاق به کشور وارد می‌شود، انواع داروها، مواد آرایشی- بهداشتی و تجهیزات پزشکی است و این عدد کمی نیست و حتما این امکان وجود دارد که از این ظرفیت قاچاق برای تهدیدهای تروریستی استفاده شود.

مسئولان وزارت بهداشت و دستگاه های نظارتی باید در بحث دارو و سلامت مردم حساس بوده و هرچه سریعتر مانع نفوذ این فرقه به این عرصه شوند و از طرفی دیگر نفوذ در بحث دارو می تواند سرمایه کلانی را به جیب بهائیان زده و نفوذ در اقتصاد کشور را توسط بهائیان بیشتر کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی دانا، تاریخ انتشار 26 دی 1395، کد مطلب:1006267 : www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین