پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۸۶۵
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
مدیرکل دفتر امور خدماتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 80 درصد کالاهای دارویی و دامی کشور در سامانه جامع انبارها ثبت و کد گذاری شده است.

شعار سال : عباس تابش روز سه شنبه در نشست کمیسسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز افزود: طرح شناسه دار کردن کالاها با هدف جلوگیری از قاچاق در کشور اجرایی شده است .

وی ادامه داد: دراجرای طرح یاد شده ،10 کارگروه تخصصی در وزارت صنعت، معدن و تجارت فعال شده است.
تابش گفت: براین اساس کالاها دارای رکد هگیری می شوند که این مهم را نباید با طرح شبنم اشتباه گرفت و در طرح طرح شناسه دار کردن سامانه جامع کالای کشور اولویت با کالاهایی است که منشاء قاچاق دارند.
وی خاطرنشان کرد: این سامانه طراحی شده تا تمام تجار کالاهای خود را ثبت کنند و طرح مذکور به طور گسترده از سال اینده اجرایی می شود.
تابش تاکید کرد: صاحبان فعالیت های اقتصادی تجار و بازرگانان با ثبت اطلاعات خود در سامانه مرکزنگهداری کالاها شناسه و حضور خود را برای فعالیت اقتصادی احراز کنند چرا که در این صورت مجوز بارنامه دریافت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: طرح سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالاها در 23 استان کشور اجرایی شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 28 دی 1395، کد مطلب: 82390498: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین