پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
فرماندار شهرستان شیراز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم یک‌ هزار و 500 نامزد در انتخابات پیش‌روی شورای شهر شیراز داشته باشیم. شورای شهر

شعار سال: حیدر عالیشوندی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۶ حوزه شهری و ۱۷۴ حوزه روستایی و عشایری در شیراز انتخابات پیش رو را برگزار می‌کنند، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود انتخابات در شهرستان شیراز در ۶ حوزه شهری شامل شهرهای شیراز، صدرا، داریون و لپویی از بخش مرکزی زرقان و خان‌زنیان از بخش ارژن اجرایی ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۷۴ حوزه روستایی، اهالی ۱۷۱ روستا و سه حوزه عشایری در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستایی حضور می‌یابند.

فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به هم‌زمانی دو انتخابات، افزود: عوامل اجرایی این انتخابات ۲۰ هزار نفر هستند که در قالب ۷۸۹ شعبه اخذ رأی، ۱۰ کمیته و ۱۲ مرکز به وظایف خود عمل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز پیش‌بینی می‌شود که یک‌هزار و ۵۰۰ نامزد شرکت کنند و برنامه اجرایی زمان‌بندی‌شده برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اسفند ماه و شورای اسلامی شهر ۲۵ اسفند ماه سال جاری است.

بنا بر اين گزارش فارس، فرماندار شهرستان شیراز تصریح کرد: مدت ثبت‌نام داوطلبان شرکت در این انتخابات هفت روز است و انتخاب‌شوندگان بر اساس تبصره ۳ الحاقی با ارائه گواهی عدم سوءپیشینه که لازم است تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد اقدام خواهند کرد.

این مسؤول افزود: توصیه می‌شود داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا از هم‌اکنون نسبت به تهیه گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند تا در زمان محدود یک‌هفته‌ای ثبت‌نام با مشکل روبه‌رو نشوند.

عالیشوندی بیان داشت: با تلاش‌های عوامل اجرایی برگزاری انتخابات گذشته در برقراری امنیت، کیفیت، آرامش، ثبات و به‌دوراز مسائل حاشیه‌ای رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده‌ایم.

وی در مورد برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این شهرستان نیز گفت: بیش از ۱۰۲ پروژه عمرانی شاخص با اعتباری افزون‌بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال شامل پروژه‌های آب آشامیدنی، راه، امور فرهنگی، بهداشت و درمان، برق‌رسانی و گازرسانی در شهرستان شیراز در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جنوب پرس، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1395، کد مطلب: 68439:www. jpnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین