پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
فرماندار شیراز گفت: پیش‌بینی می‌شود در ایام تعطیلات نوروزی پیش‌رو بیش از 2 میلیون میهمان از استان فارس و این شهرستان دیدن کنند.
شعارسال: حیدر عالیشوندی بعدازظهر امروز در همایش سلامت نوروزی که توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی ستاد تسهیلات نوروزی از دهه دوم بهمن‌ماه سال جاری در شیراز تشکیل شده است و پیش‌بینی می‌شود در ایام تعطیلات نوروزی پیش‌رو بیش از 2 میلیون میهمان از استان فارس و این شهرستان دیدن کنند، اظهار داشت: در ستاد تسهیلات نوروزی وظیفه کمیته‌ها برای خدمات مطلوب به میهمانان و مسافران مشخص و مقرر شد برای ایجاد امنیت سلامت بهداشتی در اغذیه‌فروشی‌هایی که در حاشیه شهرها وجود دارد این مراکز ساماندهی شود.

وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان علاوه‌بر معضل بیکاری، در بخش کیفیت نان نگرانی‌های بسیاری داریم چراکه تعداد آن‌ها در سطح شیراز از میانگین متوسط کشوری 830 واحد کمتر است و نیاز به بازنگری و توجه جدی دارد.

فرماندار شیراز تصریح کرد: توجه به راه‌اندازی واحدهای نانوایی باکیفیت و افزایش این واحدهای دارای استاندارد در سال آینده از دیگر برنامه‌های در دست اجرا در این شهرستان است.

وی اضافه کرد: تشکیل شبکه‌های بهداشت، اورژانس، پاک‌سازی معابر، ترمیم و بهسازی جاده‌ها و نیز حضور مؤثر پلیس راهور در برقراری امنیت جاده‌ای از جمله برنامه‌های در دست اجرای ستاد تسهیلات نورزی در شهرستان شیراز است.

عالیشوندی بیان داشت: برقراری احساس امنیت در جامعه، جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، توزیع عادلانه ثروت و ایجاد عدالت، موردتوجه متولیان و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 13951201001151، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
بهار شیراز مثال زدنی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین