پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
بامداد امروز خانم بارداری جلوی بیمارستان خاتم الانبیای تایباد در تاکسی تلفنی وضع حمل کرد. در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه بیستم دی ماه، راننده تاکسی به اورژانس بیمارستان خاتم الانبیای تایباد مراجعه کرد و گفت: خانمی در ماشین من است که دارد وضع حمل می کند لطفا به دادش برسید!!!
شعارسال: مسئول اورژانس با کمال بی اعتنایی جواب داد: بروید زایشگاه دست راست آخر سالن!!! در صورتی که پرستار می توانست با تلفن سریعا از زایشگاه کمک بگیرد. راننده تاکسی سریعا به درب زایشگاه مراجعه کرد و درآنجا دقایقی فقط در حال زدن آیفون زایشگاه بود اما هیچکس جوابگو نبود!!!

مجددا به اورژانس مراجعه کرد و مسئول اورژانس بدون هیچ اعتنایی به خواهش راننده برای کمکاین بار پاسخ داد: بروید ویلچر بردارید و خانم را از داخل ماشین بیاورید.

هرچه قدر راننده می گفت خانم در حال زایمان است نمی شود روی ویلچر گذاشت اما باز هم پرستاران بی خیال بودند!!!

بالاخره با تلفن پرستار به زایشگاه خدمه زایشگاه بیرون آمدند و با تخت به سمت درب ورودی رفتند و پس از دقایقی یک دکتر نیز از زایشگاه بیرون آمد و به سمت ماشین رفت اما دیر شده بود.

خانم ها دور ماشین را چادر گرفتند و آن نوزاد در داخل ماشین به دنیا آمد، در آن هوای سرد سپس کودک و مادر را به بخش منتقل کردند.

این حوادث در حالی بود که:

1- پرستار زن در قسمت اورژانس حاضر بوده و بخاطر دور کردن خود از صحنه و بی اعتنایی وی نسبت به صحنه، روانه اتاق بستری خانم ها و اطفال شد و هرچه پرستار مرد وی را صدا زده از فاصله ی پنج متری آن پرستار زن اعتنایی نکرد!

2- حداقل سه تخت روان در اورژانس حاضر و آماده بود و پرستار یک بار هم نگفت می شود از این تخت ها استفاده کنید و فقط به ویلچر اشار می کرد.

3- پرستار اورژانس در ابتدا با زایشگاه تماس نگرفت و خیلی عادی به مرد هراسان عنوان کرد برو دست راست آخر سالن زایشگاه.

4- در طول این زمان اگر آن زن بطور سینه خیز به سمت زایشگاه می آمد ، بطور قطع قبل از زایمان کودکش به زایشگاه می رسید و روی تختی دراز می کشید

5- جواب درد هایی که آن مادر هنگام تولد بچه کشید را چه کسی می دهد؟ اگر آن کودک بطور طبیعی متولد نمی شد، چه اتفاقی می افتاد؟

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، تاریخ انتشار: 25 دی 1395، کدخبر: ۱۰۴۵۰۲، www.shiraze.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
چطوری اون پرستار زن میتونه خودش رو ببخشه؟ اگه واقعا این وضع حمل به خوبی و خیر تموم نمیشد چه عذاب وجدانی رو میخواست متحمل بشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین