پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال دو هزار و 86 طرح اشتغال با اعتباری معادل 18 میلیارد و 840 میلیون و 800 هزار تومان به اجرا در آمده است.
شعارسال: رمضان پودینه اظهار کرد: کمیته امداد سیستان و بلوچستان طی سال‌های 93تا پایان 10 ماهه سال جاری موفق به اجرای 10 هزار و 167 طرح اشتغال از منابع قرض الحسنه بانکی پیش بینی شده با اعتباری بالغ بر 94 میلیارد و 382 میلیون و 900 هزار تومان شده است.

وی افزود: امسال دو هزار و 86 طرح اشتغال با اعتباری معادل 18 میلیارد و 840 میلیون و 800 هزار تومان از محل منابع صندوق اشتغال نیازمندان کمیته امداد با ایجاد ساز و کارهای موثر بازاریابی مطمئن در راستای عرضه مطلوب محصولات به اجرا در آمده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال 88 شغل و طرح نوین ایجاد شده در استان، شامل کشاورزی، باغداری، زراعت، خرید ادوات برای مددجویانی که توان جسمی، علاقه و زمینه لازم برای خوداتکایی برخوردار بوده اجرایی شده است.

پودینه ادامه داد: اجرای طرح‌‌های اشتغال ‌زایی با تهیه و تامین مواد اولیه و ابزار و تجهیزات استاندارد با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی و ارتقاء رقابت پذیری طرح‌ها اولین راهبرد برای خودکفا ساختن فکری و اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که خوشبختانه امسال در استان شاهد اجرای موفق این طرح‌ها بوده ایم.

پودینه تصریح کرد: همچنین تا پایان 10 ماهه سال جاری بیش از یک هزار و 144 طرح فنی و خدماتی برای جامعه هدف ایجاد شده که بالغ بر 523 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1395، کدخبر: 13951107000125، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
خدا خیرتان بدهد، استان به بیشتر از این موارد نیاز دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
سیستان و بلوچستان نیازمند راهبردهای توسعه در امر اشتغال هستند نه یک طرح و صد طرح
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین