پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
امام‌ جمعه شهرستان نطنز گفت: متأسفانه تعدادی از کارگران کارخانه‌های شهرستان مراجعه کرده و از عدم پرداخت حقوق چندماهه خود انتقاد کرده‌اند، عقب افتادن حقوق کارگران نشانه بی‌عرضگی و سوء مدیریت است و انتظار می‌رود در آستانه سال جدید حقوق معوقه آنان پرداخت شود.
شعارسال: حجت‌الاسلام روح‌الله امینی در خطبه‌های نماز جمعه نطنز اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی باید گفت خداوند به ما لطف کرد و ما را در سایه عنایت و حاکمیت دین و حضرت ولی‌عصر قرار داد و ملت ولایی ما اگر قدر خود را بدانند همه از اهالی بهشت خواهند بود.

وی افزود: خداوند همراه هر کسی است که دین خود را یاری دهد و با اینکه ملت ما بهشتی هستند اما در معرض امتحان الهی هم قرار دارند و باید قدردان شهدا باشند و امید داریم که خداوند همه ما را از این آزمون سربلند خارج کند.

امام‌ جمعه نطنز گفت: امروز باید در خصوص بحث مهدویت و انتظار فوق العاده فعالیت کنیم ولی متأسفانه در باب امام زمان چنانکه باید و شاید کار نشده است و این شامل حال همه ماست.

وی با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در خصوص تلاش آقای قرائتی در باب کار در باب مهدویت و بنیادی که تشکیل شد و تعداد 450 جلد کتاب در باب مهدویت افزود: اصفهان در باب مهدویت پیش‌قراول است و اخیراً تصمیم بر آن است که همه شهرستان‌ها هم به‌ صورت جدی وارد کار شوند که طی جلسه‌ای بنا شد دار المهدی راه‌اندازی شود.

امینی گفت: خوشبختانه در شهرستان ما زمینه این کار به‌ خوبی فراهم است و علی‌رغم شیطنت‌ها دعای ندبه به‌ خوبی برگزار می‌شود و محور همه این کارها زندگانی حضرت خواهد بود که در کلیه سطوح برای اقشار مختلف برگزار می‌شود و مربیان خوبی نیز خواهد داشت.

وی با اعلام هماهنگی و همراهی کلیه مسؤولان با دار المهدی نطنز که هیأت‌امنای آن متشکل از همه نهادها از جمله فرماندار، شهردار، امام‌ جمعه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات و آموزش‌ و پرورش تشکیل و علی‌اکبر باباجانی به‌ عنوان مدیر اجرایی دار المهدی معرفی شد.

امام‌ جمعه نطنز همچنین به حادثه پلاسکو اشاره و دعا کرد که هر چه سریع‌تر پیکر آخرین ماندگان در زیر آوار پیدا شود و آتش‌نشانان را طبق روایت «هر کس مسلمانی را از سیل و آتش نجات دهد جایگاه او بهشت است». در زمره شهدا خواهند بود.

وی با انتقاد از عدم پرداخت حقوق برخی کارگران کارخانه‌ها در نطنز، گفت: متأسفانه تعدادی از کارگران کارخانه‌های شهرستان مراجعه کرده و از عدم پرداخت حقوق چندماهه خود انتقاد کرده‌اند، عقب افتادن حقوق کارگران نشانه سوء مدیریت است و انتظار می‌رود در آستانه سال جدید حقوق معوقه آنان پرداخت شود.

امینی در خصوص وضعیت امروز آمریکا گفت: امروز نامردترین کشور دنیا آمریکاست و فساد اخلاقی در اوج وجود دارد و بی‌ثبات‌ترین کشور از نظر سیاسی به شمار می‌رود که امروز رئیس‌جمهور آمریکا صد در صد تصمیمات رئیس‌جمهور قبلی آن کشور را نفی می‌کند، کسی که خود تاجر است و سیاستمدار نیست و همه وزرای دولت قبلی را عزل کرده است و این نشانه ضعف آمریکاست.

وی بیان کرد: رئیس‌جمهوری‌های آمریکا همیشه علیه ایران و اسلام رجزخوانی کردند و کسانی ایران را ناقض حقوق بشر می‌دانند که خود ناقض‌ترین کشور در باب حقوق بشر پرچم‌دار حقوق بشر شده است و به بهانه‌های مختلف به ایران اسلامی فشار وارد می‌کند و مسؤولان در ریزترین موارد نباید به آمریکا اعتماد کنند بلکه باید تنها به خدا و رهبری تکیه کنند.

امام‌ جمعه نطنز در پایان با اشاره به نشست سه‌جانبه در خصوص راه‌حل برای سوریه توسط ایران، روسیه و ترکیه گفت: تنها راه‌حل بحران سوریه در سوریه است و این نشست هم در همین راستا برگزار شد، چراکه برخی کشورهای عربی به دنبال تجزیه سوریه و همکاری با رژیم صهیونیستی هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1395، کدخبر: 13951108000546، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین