شعار سال: براي اين منظور، مدل کيفيت خدمات گرونروز با داده هاي
جمع آوري شده از جامعه آماري پژوهش، برازش داده شده است.
گرايش اصلي اين پژوهش، کاربردي و استراتژي آن علي است. براي جمع آوري
داده ها از ابزار پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. جامعه آماري پژوهش، مشتريان
حساب هاي جاري بانک هاي پاسارگاد در شمال غرب کشور است که يک نمونه 278 نفري از
مشتريان اين بانک ها که بصورت خوشه اي انتخاب شده بودند، مورد مطالعه قرار گرفتند.
بعد از انجام تحليل عاملي تاييدي و رسم نمودار مسير بوسيله نرم افزار
ليزرل، مشخص شد که متغير کيفيت کارکردي خدمات روي تصوير ذهني و ادراک کيفيت خدمات،
تاثير مستقيم معني داري دارد. همچنين، کيفيت فني خدمات بر تصوير ذهني و ادراک از
کيفيت خدمات تاثير مستقيم معني داري دارد و نهايتا، تاثير مستقيم ادراک کيفيت
خدمات روي رضايت مشتري نيز به اثبات رسيد.
برای دریافت اصل مقاله اینجا کلیک کنید.
با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، تاریخ ، کد مطلب: 119557: www.fa.journals.sid.ir