پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۸۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
رئیس‌جمهوری آمریکا به ارتش این کشور ۳۰ روز فرصت داده شده تا یک استراتژی جدید برای شکست گروه تروریستی داعش ارائه کنند.

شعار سال: «دونالد ترامپ» در ادامه صدور فرمان‌های اجرایی خود در مقام ریاست‌جمهوری ایالات متحده، از وزارت دفاع (پنتاگون)، ریاست ستاد مشترک ارتش و دیگر نهادهای امنیتی این کشور خواسته است تا طی ۳۰ روز، طرحی را برای مقابله و نابودی گروه داعش ارائه کنند.

این فرمان اجرایی از کارشناسان خواسته است تا با ارائه هر تغییر لازم در قوانین ایالات متحده، به مشخص شدن متحدانی تازه در ائتلاف به رهبری آمریکا، کمک و مکانیزمی برای مقابله با منابع مالی گروه داعش طراحی کنند. این فرمان اجرایی همچنین خواستار ارائه جزئیات کامل در مورد هزینه‌های این طرح شده‌است.

همزمان، «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا خواستار رویکردی شدیدتر برای مقابله با داعش است.

آمریکا در زمان ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» ائتلافی برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه و نیز شاخه‌های القاعده در سوریه، تشکیل داده بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سايت خبري تحليلي عصر ايرن ، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1395، کد مطلب: ۵۲۰۳۹۷:www. asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین