پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از واگذاری خانه‌های عالم خالی استان به مراکز بهداشت خبرداد.

شعار سال: حجت‌الاسلام علی خادمی اظهارکرد: با توجه به اینکه تعداد خانه‌های خالی عالم در استان اندک است، بنابراین این خانه‌ها به مراکز بهداشت واگذار می‌شوند.

وی با بیان اینکه دیگر دستگاه‌ها نیز می‌توانند در قالب تهاتر از ظرفیت این خانه‌ها استفاده کنند، ادامه داد: خالی بودن برخی از خانه‌های عالم در روستاهای استان ناشی از بی دقتی در جانمایی آن طی سال‌های گذشته است.

خادمی یادآورشد: این خانه‌های عالم خالی یا در روستاهای کم جمعیت و یا در مکان نامناسب به لحاظ میزان دسترسی احداث شده است.

وی عنوان کرد: طی توافق با استانداری از سال آینده خانه‌های عالم در قالب سوئیت‌های 30 متری و در روستاهای پرجمعیت ساخته می‌شوند.

خادمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون روستائیان در پذیرش روحانیون در محدودیت هستند، بنابراین با ساخت این سوئیت ها روحانی در هنگام اعزام دارای جا و مکان است.

وی ادامه داد: روحانیون در ایام تبلیغ به منظور اسکان و هیات امنای مساجد و پایگاه‌های بسیج نیز در دیگر مواقع می‌توانند از این سوئیت‌ها استفاده کنند.

خادمی عنوان کرد: هم اکنون در 134 روستای استان خانه عالم وجود دارد که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و مشارکت استانداری و مردم و خیران احداث شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 12 بهمن 95، کد مطلب: 34730: www.bojnourd.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین