پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
فرماندار درمیان پروژه سیمان باقران را یک طرح ملی برشمرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون در این پروژه 34 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و پیش بینی می‌شود با رفع موانع موجود تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

شعار سال: محمد بشیری زاده شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان از صدور 10 مجوز دهیاری جدید در شهرستان درمیان خبر داد و اظهار داشت: در راستای ماندگاری جمعیت در روستاهای مرزی مجوز این 10 دهیاری اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 83 روستای شهرستان دهیار داشته‌اند گفت: با اخذ مجوزهای جدید کلیه روستاهای بالای 20 خانوار درمیان دارای دهیاری می‌شود.

وی به فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در شهرستان اشاره کرد و افزود: طرح هادی در 11 روستای شهرستان در حال اجراست و به‌زودی با تکمیل زیرسازی و آسفالت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار درمیان به پیشرفت‌های خوب عملیات گازرسانی به شهرستان درمیان اشاره و بر روشن شدن مشعل گاز در دهه فجر امسال در شهرهای اسدیه و قهستان تاکید کرد.

بشیری زاده همچنین از پیگیری درباره گازرسانی به شهر طبس و گزیک و هم چنین روستاهای مجاور خط لوله گاز خبرداد و گفت: امیدواریم تا چند سال آینده قسمت عمده شهرستان از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی افزود: شهرستان درمیان بیشترین میزان جذب قیر یارانه ای و آسفالت جاده های در استان را در اختیار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار 11 آذر 1394، کد مطلب: 932736: www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
بنظر من که این کارخانه بجایی نمی رسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین