پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
شبکه سی ان ان در گزارشی نوشت ارتش ایران به ‌رغم اعلام تحریم‌های جدید آمریکا، سامانه‌های موشکی و راداری خود را مورد آزمایش قرار داد.
شعار سال: به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه سی ان ان در گزارشی نوشت: دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بسته ‌ای جدید از تحریم‌های آمریکا را علیه ایران اعلام کرد، ولی یک روز پس از اعلام این تحریم‌ها از سوی آمریکا، ارتش ایران قدرت خود را به رخ کشید.

براساس این گزارش، دقیقاً بیست و چهار ساعت بعد از اعلام تحریم‌های آمریکا، ارتش ایران یک سری رزمایش‌هایی که سامانه های موشکی، راداری و سایر فناوری‌های نظامی را مورد آزمایش قرار می ‌داد، برگزار کرد، تا قدرت و آمادگی خود را به رخ بکشد.

در این گزارش آمده است: این در حالی است که تحریم‌های آمریکا در پاسخ به آزمایش موشک بالستیک در آخر هفته ‌ی گذشته توسط ایران، صادر شده بود.

در خاتمه این گزارش آمده است: این روشن نیست که آیا رزمایش اخیر ارتش ایران، واکنشی مستقیم به تحریم‌های جدید آمریکا است، یا در واقع، این رزمایش از قبل برنامه ‌ریزی شده بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری فرارو، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1396، کد مطلب: 305130، www.fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین