پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دشمنان جمهوری اسلامی، قدرت واقتدار و بصیرت ملی را نشان دهند تادشمنان حتی لحظه‌ای به فکر تجاوز به میهن اسلامی نباشند.

شعارسال: به نقل از دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به در آستانه فرا رسیدن ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: حضور مردم انقلابی و با ایمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دهنده بصیرت بالای مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی است.

وی افزود: ۲۲ بهمن روز وحدت مردم می‌باشد، وحدتی که امام آن را وحدت کلمه نامید و با حضور مردم در صحنه انقلاب به نمایش درآمد، ۲۲ بهمن یادآور حماسه مشت‌ها و فریادهای تاریخ‌ساز ملت است. روز انفجار نور، روز مطلع فجر و آغاز بهار آزادی، بهاری که در آن جای شهدای انقلاب خالی بود، بهار سراسر افتخار و بشارت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مردم شریف و خانواده نیروهای مسلح دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یاد شهدای انقلاب را گرامی بدارند و به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدرت و اقتدار و بصیرت ملی را نشان دهند تا دشمنان حتی لحظه‌ای به فکر تجاوز به میهن اسلامی نباشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18بهمن1395، کدخبر: 3898588: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین