پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
استاندار سمنان با ستایش از حضور مردم در راهپیمایی امروز، از اسلام، رهبری و مردم به‌عنوان ارزش‌های تخلف‌ناپذیر انقلاب اسلامی نام برد.

شعار سال: محمدرضا خباز در حاشیه راهپیمایی 22بهمن در سمنان به خبرنگاران گفت: مردم بعد از 38 سال همچنان به همان اهداف و آرمان‌های بلند امام راحل پایبند هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب مردم ایران تنها انقلابی است که با انقلاب امام حسین (ع) قابل مقایسه است افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران روز به روز چه در داخل و چه در خارج از کشور دارد جای خود را باز می‌کند.

استاندار سمنان حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز را ستود و تصریح کرد: همچون عاشورای حسینی و انقلاب امام حسین(ع) که هر سال با شکوه و حضور بیشتر مردم و دلدادگان امام حسین(ع) برگزار می‌شود، سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی نیز هر سال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود و انقلاب ما از این نظر تنها انقلابی است که قابل مقایسه با انقلاب سیدالشهدا(ع)است.

خباز با بیان اینکه انقلاب‌های بزرگ دنیا معمولا بعد از 10 تا 15 سال به فراموشی سپرده می‌شوند خاطرنشان کرد: اما انقلاب مردم ایران همچنان که امروز می‌بینیم بعد از نزدیک به چهار دهه همچنان باشکوه تمام برگزار و مردم از آن حمایت می‌کنند.

این مقام ارشد اجرایی با بیان اینکه دلیل این حمایت این است که مردم انقلاب را از آن خود می‌دانند گفت: در واقع مردم هم به‌وجود آورنده انقلاب اسلامی هستند و هم حامی و حافظ آن هستند لذا مردم در انقلاب امام همواره جایگاه ویژه‌ای داشته و دارند.

وی با اذعان به اینکه امام به همه ما درس دشمن‌شناسی داد اضافه کرد: مردم ایران نشان داده‌اند که تا پای جان مقابل دشمن می‌ایستند.

استاندار سمنان با بیان اینکه اصولا وجاهت مسئولان از منظر مردم به این است که پایبند به ارزش‌ها باشند اظهار کرد: مردم به ارزش‌ها، امام، رهبری و انقلاب دلبستگی داشته و همواره از آن حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور امروز خود پیام می‌دهند که تا پای جان از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع می‌کنیم و ارزش‌های انقلاب ما، اسلام، رهبری و مردم هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 22 بهمن 95، کد مطلب: 95112215293: www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
هر مدیری ، هر چه را که فکر می کند متاسفانه بر روی زبان می آورد. این درست نیست. هرچند که الان درست باشد. نباید با این همان پنداری، موارد خطور کرده به ذهن خودمان را به کلیت انقلاب و اسلام ارتباط دهیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین