پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
۴۰ درصد جوجه یک‌روزه استان مرکزی در این شهرستان تولید می‌شود و زرندیه رتبه نخست تولید جوجه یک‌روزه در استان را به خود اختصاص داده است.
شعارسال: احمد قره بیگلو ، با اشاره تولیدات دامی زرندیه اظهار داشت: علاوه بر تولید گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ تولید جوجه یک‌روزه و تولید گوشت شتر مرغ از شاخص‌های شهرستان زرندیه است

وی افزود: سالانه 38 میلیون و 648 هزار قطعه جوجه یک روزه در استان تولید می‌شود که سهم شهرستان زرندیه از این تعداد 15 میلیون و 369 هزار قطعه است و 40درصد جوجه یک روزه استان در این شهرستان تولید می‌شود.

رئیس جهادکشاورزی زرندیه تصریح کرد: میزان تولید شیرخام در استان مرکزی سالانه 320 هزار تن است که از این میزان 28 هزار تن معادل 8درصد آن در زرندیه تولید می شود و رتبه 7 استان را به خود اختصاص داده است.

قره بیگلو افزود: این زرندیه در تولید گوشت قرمز رتبه ششم استان را دار‌است که از 52 هزار و 900 تن گوشت تولیدی در استان مرکزی سه هزار و 600 تن در زرندیه تولید می‌شود.

وی با بیان به اینکه زرندیه در تولید گوشت شترمرغ رتبه نخست استان را دارد گفت: بزرگترین مجتمع پرورش شترمرغ استان با 97 واحد و ظرفیت 29 هزار و 100 قطعه سالانه 67 تن گوشت شترمرغ تولید می‌شود که هم‌اکنون 4500 پرنده در این مجتمع موجود است.

رئیس جهادکشاورزی زرندیه گفت: شهرستان زرندیه با تولید سالانه 9500 تن تخم مرغ رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده که علاوه بر استان‌های هم‌جوار بخشی از این تولیدات به سایر کشورها از جمله عراق صادر می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 1328160 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
بگیم شهر جوجه، بی راه نگفتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین