پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۱۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به آمار متناقض ارائه شده در خصوص نرخ بیکاری در کشور اظهار کرد: متاسفانه آمار هایی که در کشور از نرخ بیکاری در اختیار مردم قرار داده می شود صحیح نیست و باید مسئولان آمار صحیح در اختیار مردم قرار دهند و تناقض در ارائه آمار قابل قبول نیست.

شعارسال: موسوی لارگانی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به آمار متناقض ارائه شده در خصوص نرخ بیکاری در کشور اظهار کرد: متاسفانه آمار هایی که در کشور از نرخ بیکاری در اختیار مردم قرار داده می شود صحیح نیست و باید مسئولان آمار صحیح در اختیار مردم قرار دهند و تناقض در ارائه آمار قابل قبول نیست.

آماری که از بیکاری در کشور وجود دارد بسیار بیشتر از این میزانی است که مسئولین به مردم ارئه می دهند در صورتی که آمار بیکاری در کشور نزدیک به پنج میلیون نفر است و این یک فاجعه بزرگ در کشور است که باید مسئولین همت کنند و این نرخ را کاهش دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار خبر 27 بهمن 1395، کدمطلب: 1039658 ،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین