پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۱۹۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
رییس اتحادیه ماهی و پرنده فروشان گفت: قیمت هرکیلو مرغ در خرده فروشی‌ها 7500تومان است که تا آخر هفته حدود 200 تومان افزایش خواهد یافت.

شعار سال: محمد مهدی یوسفخانی رئیس اتحادیه ماهی و پرنده فروشان از آخرین افزایش قیمت مرغ تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: قیمت هرکیلو مرغ در خرده فروشی ها 7500تومان است که تا آخر هفته حدود 200 تومان افزایش خواهد یافت.

وی کمبود عرضه را دلیل افزایش قیمت مرغ عنوان کرد و گفت: جوجه ریزی در اوایل دی ماه کم بوده که با توجه به دوره پرورش 45 تا 50 روزه، تا پنجم اسفند با کمبود عرضه مواجه خواهیم بود.

رئیس اتحادیه ماهی و پرنده فروشان در ادامه افزود: جوجه ریزی اواسط دی ماه به مقدار کافی است و همین امر باعث کاهش قیمت تا مرز 7هزار تومان از پنجم تا آخر اسفندماه خواهد بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کد مطلب: 1043176www. dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین