پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۲۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
شرکت آلمانی بی‌ای‌اس‌اف، فعال در زمینه تولید مواد شیمیایی اعلام کرد، در حال مذاکره با ایران در مورد سرمایه‌گذاری احتمالی در بخش نفت و گاز این کشور است.

شعارسال: به نقل از رویترز، شرکت آلمانی بی‌ای‌اس‌اف، فعال در زمینه تولید مواد شیمیایی اعلام کرد، در حال مذاکره با ایران در مورد سرمایه گذاری احتمالی در بخش نفت و گاز این کشور است، اما احتمالاً به‌دلیل عدم قطعیت ناشی از وضعیت تحریم‌های اقتصادی، تصمیمی در این باره اتخاذ نخواهد شد.

کورت باک، مدیر اجرایی بی‌ای‌اس‌اف در کنفرانسی خبری که پس از انتشار میزان درآمد این شرکت در سال 2016 برگزار شد، گفت: «آنچه ما مشاهده می‌کنیم این است که لغو تحریم‌ها با سرعتی که قبلاً انتظار می‌رفت اجرایی نشده است».

وی افزود: «ما تلاش می‌کنیم ارزیابی کنیم که آیا ممکن است بخش نفت و گاز ما جای پایی در ایران به دست آورد یا نه. مقامات ایرانی از ما دعوت کرده‌اند. فرآیند ارزیابی در جریان است». وی در ادامه گفت، نتیجه این ارزیابی هنوز معلوم نشده است.

وی گفت، چنین مذاکراتی محدود به سرمایه گذاری‌ها در بخش اکتشاف و تولید نفت و گاز است و به بخش مجتمع‌های فرآوری پتروشیمی پایین‌دستی تعمیم نمی‌یابد.

مدیرعامل این شرکت گفت، با وجود اینکه شرکت‌های دیگر هم‌رده نظیر بایر و مونسانتو و همچنین داو و دوپونت در حال مطرح شدن در بازار ایران هستند، وی هنوز هیچ ضرورتی نمی‌بیند که شرکت بی‌ای‌اس‌اف به‌طور کلی قراردادهای خرید یک مجموعه جهت تغییر شکل و ساختار آن را در ایران دنبال کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7اسفند1395، کدخبر: 1338465: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
0
بگویید به دنبال لاشه می گردیم تا امتیاز خوب بگیریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین