پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم گفت که براساس اصلاحات صورت گرفته در مصوبات این کمیسیون سقف حقوق مدیران تا ۶۰ درصد افزایش پیدا خوهد کرد.

شعار سال: محمد خدابخشی در نشست خبری صبح سه شنبه خود اظهار کرد: پیش از این در تبصره ۱ ماده ۳۸ لایحه برنامه ششم در خصوص پرداخت حقوق و دستمزد به مقامات و کارکنان و دستگاه‌های اجرایی، چهار گروه (از جمله افرادی که مشاغل تخصصی دارند، افرادی که در واحدهای عملیاتی مثل بیمارستان‌ها مشغول کار هستند و کسانی که در مناطق مرزی و محروم مشغول فعالیت هستند) از سقف تعیین شده مستثنی شده بودند و مقرر شده بود که می‌توانند مازاد سقف تا ۶۰ درصد به آنها پرداخت انجام شود.

وی افزود: با ایراد شورای نگهبان و این استدلال که تعیین سقف برای پرداخت حقوق مقامات و دستگاه‌های اجرایی باعث خروج نخبگان از دولت می‌شود، مدیران هم به عنوان گروه پنجم به استثنائات اضافه شدند و بر این اساس مدیران هم می‌توانند تا ۶۰ درصد بالاتر از سقف تعیین شده برای حقوق و دستمزد مقامات و دستگاه‌های اجرایی حقوق دریافت کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کد مطلب: ۵۲۶۶۵۲:www. asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین