پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین، دستور کار بخشودگی تسهیلات زیر یک میلیارد ریال را جهت اجرا به ۱۰ بانک عامل استان ابلاغ کرد.
شعارسال: منوچهر حبیبی در خصوص مفاد این دستورالعمل اظهار کرد: براساس تصمیم بانک مرکزی، جرایم دیرکرد تسهیلات ۱۰ بانک با اولویت‌های خاص در صورتی که اصل بدهی تا پایان سال تسویه شود، بخشوده می‌شود.

وی اضافه کرد: این بخشودگی افرادی را شامل می شود که به بانک ‌های ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، توسعه تعاون، صنعت و معدن، توسعه صادرات ایران، رفاه کارگران و کشاورزی بدهی جاری و غیرجاری دارند.

حبیبی تصریح کرد: بر اساس این دستور کار بانک های عامل مکلف هستند در صورت بازپرداخت مانده اصل تسهیلات توسط مشمولان به طور یک جا و نقدی تا پایان سال جاری، نسبت به بخشودگی سود تسهیلات در سقف سهمیه ابلاغی بانک مرکزی و وجه التزام به ترتیب اولویت ‌های ذکر شده اقدام کنند.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد: براساس ماده سه این دستور کار، مشمولان صرفا می توانند از بخشودگی سود و وجه التزام یک فقره تسهیلات بهره‌مند شوند.

حبیبی در پایان افزود: بر اساس ماده چهار این دستور کار، آن بخش از مانده بدهی مطالبات بانک عامل که قبل از تاریخ ابلاغ این دستور کار از مشمولان دریافت شده است، مشمول مفاد دستور کار جدید نمی شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 اسفند 1395، کدخبر: 3921056 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
جرایم یا سود مضاعف؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین