پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
مدیرکل حمایت از تولید صنایع‌دستی کشور از راه‌اندازی بیش از 700 «کارگاه نوروزگردی» در ایام نوروز 1396 خبر داد.

شعار سال: مدیرکل حمایت از تولید صنایع‌دستی کشور از راه‌اندازی بیش از 700 «کارگاه نوروزگردی» در ایام نوروز 1396 خبر داد. فریدون میرزالو درباره این طرح و دیگر برنامه‌های نوروزی در بخش تولید صنایع‌دستی به «ایرنا» گفت: «طرح کارگاه نوروزگردی امسال برای گردشگران علاقه‌مند به صنایع‌دستی بسیار مفید خواهد بود. هر گردشگر به محض اینکه وارد هر استان می‌شود، می‌تواند اطلاعات این کارگاه‌ها را گرفته و به آنجا مراجعه کند و همراه با خرید، نحوه تولید یک اثر را از نزدیک شاهد باشد.» به گفته وی، در طرح دیگری مردم از تولید زنده برخی محصولات صنایع‌دستی در بازارچه‌های نوروزی در شهرهای مختلف یا در بخشی از محوطه بناهای تاریخی، دیدار می‌کنند. این مقام مسوول تصریح کرد: «گردشگران نوروزی داخلی و خارجی می‌توانند خود نیز در کارگاه تولیدی، بازارچه‌ها یا نمایشگاه فضاهای تاریخی که در آن تولید زنده انجام می‌دهند، تولید اثر صنایع‌دستی را تجربه کنند.»

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 14 اسفند 1395، کد مطلب:1093291: donya-e-eqtesad.comwww.


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین