پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
مشاور امور بانوان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه صنایع دستی مظلوم واقع شده است، گفت: صنایع دستی سیستان و بلوچستان می‌تواند حرف نخست را در کشور بزند.

شعار سال: لیلا احمدزاده در بازدید از ساختمان تاریخی پست میرجاوه و کارگاه آموزش صنایع دستی این شهرستان اظهار کرد: به روز کردن طرح‌های صنایع دستی یکی از مشکلات در کل کشور است.

مشاور امور بانوان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: سوزن‌دوزی سیستان و بلوچستان سرآمد و یک هنر بین‌المللی است که طرفداران زیادی دارد که باید براساس نیاز روز آن را به بازارهای مختلف عرضه کنیم.

این مسئول ادامه داد: بازارچه‌های اقتصادی در استان باید شناسایی و بانک‌ها از جمله بانک کارآفرین برای پرداخت تسهیلات بانکی هماهنگ کنیم تا بتوانیم صنایع دستی را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه صنایع دستی مظلوم واقع شده است، گفت: در بحث صادرات، صنایع دستی سیستان و بلوچستان می‌تواند حرف اول را در کشور بزند.

احمدزاده بیان کرد: یکی از کارهای بزرگ و اساسی که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور می‌تواند انجام دهد حمایت از صنایع دستی بانوان و ایجاد بازارهای فروش است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار12 بهمن 1394، کد مطلب13941112001805 : www. farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین