پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
اردبیل - معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گفت: دولت به پروژه های گردشگری با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی، تسهیلات ویژه مالی اعطا می کند.

شعار سال: سعید شیرکوند روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان مشگین شهرافزود: این اقدام با هدف کمک به بخش خصوصی و حمایت از توسعه سرمایه گذاری ها در حوزه گردشگری صورت می گیرد.

وی بیان کرد: مجریان پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی آنها 50 درصد است می توانند با معرفی به بانک های عامل از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

به گفته وی، هشت درصد از سود بانکی این نوع تسهیلات توسط سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تامین می شود.

وی با اشاره به قابلیت های گردشگری شهرستان مشگین شهراز روند روبه رشد صنعت گردشگری در این منطقه اظهار رضایت کرده و حجم سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه گردشگری این شهرستان را قابل تحسین دانست .
مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز در سخنانی با تقدیرازاعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مشگین شهر، توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل را گامی در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با تکیه بر منابع خدادادی دانست.
ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز گفت: درحالیکه در تعطیلات عید بیشتر مناطق استان اردبیل با کاهش آمار مسافران مواجه بودند شهرستان مشگین شهرشاهد رشد 30 درصدی مسافران نوروزی بود .
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غرب اردبیل واقع است ، چندین دهنه آب گرم معدنی ، کوه سبلان ، دهها اثر تاریخی از جمله بقعه شیخ حیدر ، سنگ افراشته های شهر یئری ، قلعه های دیو و کهنه و پل معلق از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 11 فروردین 1395، کد مطلب: 82016337: آدرس سایت: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین