پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
فرماندار مشگین شهر روز جمعه در جریان توزیع تنورهای گازی در منطقه جنگلی پاشابیگلو به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با هدف جلوگیری از قطع درخت ، درختچه و بوته های جنگلی به عنوان سوخت توسط جنگل نشینان اجرا می شود.
شعارسال: ابراهیم امامی افزود: در اجرای این طرح روستای جنگل نشین پاشابیگلو به عنوان روستای پایلوت انتخاب شده و به زودی کار توزیع تنور گازی رایگان در ۱۱ نقطه دیگر شهرستان آغاز می شود.

او گفت: شهرستان مشگین شهر دارای بیش از ۱۰ هزار هکتار جنگل مصنوعی و حدود ۵۰۰ هکتار جنگل مصنوعی است

که نقش ارزنده ای در اکوسیستم منطقه و رواج صنعت گردشگری دارد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر با اجرای طرح حفظ ، احیا و صیانت از جنگل های ارسباران پوشش گیاهی جنگل های منطقه به صورت چشمگیری افزایش یافته از تشدید برخورد با متعرضان به جنگل های شهرستان خبر داد.

امامی اظهار کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مشگین شهر آماده واگذاری اراضی برای اجرای طرح جنگل کاری اقتصادی است.

وی افزود: اجرای این طرح در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل می تواند در توسعه اقتصادی منطقه و بهبود وضع معیشتی روستاییان موثر باشد.

شهرستان مشگین شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری خیاونیوز، تاریخ انتشار: سه شنبه 13 شهریور 1395، کد خبر: 26509 ، www.khiav-news.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین