پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۱۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
محمد الزواری بارها به غزه آمد تا برادرانش را در فرماندهی مقاومت با علم و پروژه‌ها و نوآوری‌اش همراهی کند، ارتقا و بهینه‌سازی سامانه‌های مقاومت در زمینه پهپادهای ابابیل از جمله خدمات وی بود.

شعارسال: به منظور گرامیداشت روح پاک و نقش و تأثیرگذاری‌اش در فرماندهی مقاومت در زمینه ارتقای پهپاد ابابیل و بهینه‌سازی آن، گردان‌های عزالدین قسام اقدام به نصب بنای یادبود برای شهید «مهندس محمد الزواری» در شهر رفح کرد، شهری که گذرگاه جنوبی فلسطین است و گذرگاه و معبری برای فاتحان بوده است.


«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام می‌گوید: خون شهید فرمانده الزواری هدر نخواهد رفت و شدت پاسخ ما به این دشمن جنایتکار با هر جنایتی که مرتکب می‌شود، افزایش می‌یابد و گردان‌ها و مقاومت ما امروز به یاری خدا در بهترین وضعیت قرار دارد و در سرزمین سخت و با گام‌های مطمئن به سمت آن چیزی حرکت می‌کند به طوری که این دشمن ناراحت شود و این پاسخ برایش دردناک و هزینه‌اش سنگین باشد.

شهید الزواری تنها به حمایت از مقاومت در خارج بسنده نکرد، بلکه محاصره تحمیلی بر نوار غزه را به چالش کشید و چندین بار این راه را رفت تا فرماندهی مقاومت را از علم و پروژه‌هایش مطلع کند.

«عیسی النشار» از اعضای جنبش حماس می‌گوید: چطور نام فرمانده محمد الزواری اینجا مطرح نشود،‌ در حالی که وی بارها به غزه آمد تا برادرانش را در فرماندهی مقاومت با علم و پروژه‌ها و نوآوری‌اش همراهی کند، وی به ارتقا و بهینه‌سازی سامانه‌های مقاومت در زمینه پهپادهای ابابیل دست زد.

مسئله فلسطین، مسئله محوری و اساسی و نبرد بر سر موجودیت و تمدن و تاریخ است، توطئه‌ها و نیرنگ‌ها علیه امت، مانع الزواری و دیگران برای ادامه تلاش‌ها به سمت قبله و قطب‌نمای جهادشان نشده است.

با آمدن به فلسطین و فداکاری‌اش، الگوی برای تمام امت، برای ملت‌های عربی و اسلامی است تا از آن الگوبرداری کنند،‌به همین سبب، مسئله فلسطین مسئله فلسطین با اسرائیلی‌ها نیست، بلکه مسئله این امت است به همین سبب، کارشناسان،‌ علما و مردانش باید نقش مطلوب را همانطور که شهید الزواری ایفا کرد، ایفا کنند.

مقاومت فلسطین همچنان گزینه‌های زیادی در اختیار دارد و همچنین بسیاری از شرافتمندان امت عربی و اسلامی همه چیزهای ارزشمند خود را برای حمایت از مسئله فلسطین و مقاومت بذل می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 15 اسفند 1395، کدمطلب: 1344293 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین