پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
دومین نمایشگاه و جشنواره پوشاک سنتی اقوام سیستان وبلوچستان روز یکشنبه با حضور مسئولان کشوری و هنرمندان استانی در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان آغاز به کار کرد.
شعارسال: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی، تولید و پوشاک استان، زمینه سازی کشف استعدادها و خلاقیت های نو مرتبط با پوشاک اسلامی و آگاهی سازی مردم منطقه با مقوله لباس ایرانی برپا شده است.

حسین مسگرانی افزود: این نمایشگاه در سه بخش پوشاک اقوام سیستان و بلوچستان، مانتو اجماع و مانتوی مجلسی دایر شده است.

وی تصریح کرد: 100 اثر از هنرمندان شهرستان های ایرانشهر، چابهار، خاش، زابل و زاهدان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این نمایشگاه با همکاری دبیرخانه کارگروه مد و لباس این اداره کل و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ملی مد و لباس ایران اسلامی و موسسه فرهنگی و هنری زیور شرق زاهدان برگزار شده است.

وی افزود: نمایشگاه مد و لباس سیستان و بلوچستان از امروز تا 19 اسفند در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان واقع در خیابان خرمشهر از ساعات 9 و 30 دقیقه تا 12 و 17 تا 19 برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

استان هنرپرور سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1395، کدخبر: 82452775، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین