پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
میرچی: مراحل استانی ثبت ملی باغ سیب انجام شد.

شعارسال: عبدالناصر میرچی مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز از ثبت قریب الوقوع باغ سیب مهر شهر کرج در فهرست آثار طبیعی کشور خبر داد.

میرچی می گوید: تلاش های بسیاری در گذشته برای ثبت باغ سیب کرج در فهرست آثار طبیعی ملی صورت پذیرفته بود که به دلایلی این امر میسر نشد . در جریان برگزاری چهارمین کنگره معماری و شهرسازی ایران در کرج با خواست مردم و مسئولین استانی و همچنین قول مساعد مدیر کل محترم ثبت آثار میراث فرهنگی کشور اقدامات استانی برای ثبت قریب الوقوع این اثر به سرعت انجام شد.

وی اضافه کرد: پس از گذشت ۴ روز از برگزاری چهارمین کنگره معماری و شهرسازی ایران در استان البرز که طی آن مقرر شد پیگیری های مجدانه ای برای ثبت باغ سیب کرج در فهرست آثار ملی صورت پذیرد ، با تلاش همکارانم در اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان البرز پرونده ثبتی این اثر ارزشمند کامل شده و برای ثبت نهایی به اداره کل ثبت میراث فرهنگی کشور ارسال شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اداره کل میراث فرهنگی استان البرز، تاریخ انتشار: 8اسفند1395، کدخبر: 11543: www.alborzchto.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین