پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۵۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
قلعه رشیدالدوله تکاب به همراه چند بنای تاریخی دیگر واقع شده در استان آذربایجان غربی در اولویت مرمت این استان قرار گرفته است.

شعارسال:محمد فتحی،معاون میراث فرهنگی اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در خصوص برنامه‌های مرمتی این معاونت گفت:ما درخصوص مرمت آثار تاریخی متأسفانه مشکل تخصیص اعتبارات را داشتیم و هم‌اکنون بازار ارومیه، مسجد جامع، امارت طبیب یا خانه چوبی دانشگاه، پل باران دوز و بناهای پردیسان و ماکو در اولویت کاری ما در زمینه مرمت بناهای تاریخی قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد:همچنین قلعه رشیدالدوله تکاب که به تازگی ثبت ملی شده نیز در اولویت مرمت قرار گرفته است.

یادآور می‌شود؛ به گفته مسئولان امر اگرچه بودجه سازمان میراث فرهنگی مانند سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر کشور محدود و ناکافی است اما قرار بر این است که این بودجه اندک به صورت صحیح در راستای بهبود وضعیت گردشگری کشورمان به‌کار گرفته شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11اسفند1395، کدخبر: 6000290: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین