پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به توئیت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان واکنش نشان داد.
شعار سال: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به توئیت اخیر «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان گفت ظریف از تحمل حرف می‌زند و این در حالی است که ایران خواستار نابودی اسرائیل است.

نتانیاهو در توئیتر خود نوشت: «وزیر خارجه ایران از صبر و تحمل حرف می‌زند آنهم زمانی که رژیم خودش همجنس‌بازان را اعدام، روزنامه نگاران را زندانی و خواستار نابودی اسرائیل است. با چه کسی شوخی می‌کنند؟»

ظریف چندی پیش در واکنش به اظهارات نتانیاهو در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه - که گفته بود ایرانیان 2500 سال قبل تلاش داشتند یهودیان را نابود کنند اما شکست خوردند - توئیت کرده بود: «نتانیاهو برای به‌کرسی نشاندن دروغ‌های نژادپرستانه خویش در خصوص ملتی که 3 بار یهودیان را نجات داده است، به تاریخ مجعول و تحریف تورات پناه می‌برد. این عادت اوست.»


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1395، کد مطلب: 13951224000366، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین