پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: بنا داریم از امسال بر روی نحوه تخصیص بودجه دانشکده ها نظارت داشته باشیم تا بدین وسیله آزمایشگاههای دانشگاهها به روز شوند.
شعارسال: تورج محمدی معاون دانشگاه علم و صنعت- با بیان اینکه همواره در صدد به روز کردن تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه علم و صنعت هستیم،گفت: مشکلاتی که در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی داریم فقط به بحث پژوهش ختم نمی شود بلکه در حوزه آموزشی نیز این مشکلات وجود دارد.

وی با بیان اینکه تجهیزات آزمایشگاهی قدیمی در همه دانشگاهها وجود دارد، اظهار داشت: برای حل این مشکل و تحول در دانشگاهها، توجه جدی هیات دولت و تخصیص اعتبارات قابل توجه به وزارت علوم و دستگاهها نیاز است.

محمدی عنوان کرد: سالیانه بخشی از اعتبارات در دانشگاه علم و صنعت، به دانشکده ها برای باز سازی اختصاص پیدا می کند،معمولا این بودجه زیر نظر دانشکده ها صرف می شود و ممکن است صرف به روز کردن تجهیزات آزمایشگاهی نشود.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه در گذشته نظارتیبه نحوه هزینه کرد بودجه در دانشکده هاانجام نمی گرفت، گفت: بنا داریم از امسال بر نحوه اختصاص هزینه های اعتباری که برای بازسازی آزمایشگاهها (آموزشی و پژوهشی) صرف می شوند،نظارت داشته باشیم تا بتوانیم به آرامی مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با نظارت هر چه بیشتر بر روی تخصیص هزینه نتیجه مطلوبی بگیریم، گفت: از این طریق بودجه ها به درستی صرف خواهند شد و امیدواریم که در آینده شاهد به روز بودن تجهیزات آزمایشگاهی باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ شنبه 21 آذر 1394، کد مطلب: 2995574، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین