پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
خرابی روکش آسفالت برخی از کوچه های شهر نظرآباد و کنده کاریهای بی پایان شرکت های خدمات رسان موجب شده وضعیت آسفالت معابر و کوچه های نظرآباد شرایط مناسبی نداشته باشند.

شعار سال: با توجه به گذشت سه هفته از روزهای سرد زمستان و عدم اقدامات زیرسازی و آسفالت معابر بدلیل برودت هوا از سوی شهرداریها ، کوچه ها و معابر شهر نظرآباد که بدلایلی همچون عدم کیفیت مناسب آسفالت و کنده کاری های شرکت های خدمات رسان شرایط مناسب را ندارند همچنان باید منتظر بمانند تا شرایط جوی در این شهرستان برای عملیات آسفالت ریزی مناسب شود.

مشکل آسفالت که یکی از مشکلات فراگیر در استان البرز نیز محسوب می شود بدلیل اختلافات اعضای شورای شهر وشهردار سابق که منجر به عقب افتادگی بسیاری از پروژه های شهری و عدم رسیدگی به شهر شده بود بیش از پیش به چشم می خورد.

در این روزهای زمستانی که بارش برف و باران محتمل می باشد و گاها شاهد بارش هایی بوده ایم وضعیت نامناسب معابر شهری و کوچه ها و تبدیل آب باران به گل ولای موجب نارضایتی شهروندان نظرآبادی شده است.







با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری تحلیلی تصویر البرز، تاریخ 18 دی 95، کد مطلب:: www.tasviralborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین