پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
تکرار دور جدید آسفالت روستاهای شهرستان دنا در آستانه انتخابات برای دومین با در دو انتخابات پشت سر هم شائبه سیاسی و انتخاباتی بودن این دست اقدامات را نشان می دهد.

شعارسال: محرومیت و تعدد بالای روستاهای شهرستان دنا شرایطی را فراهم آورده تا خدمت رسانی به همه این روستاها با هزینه های بالای مالی مواجه باشد .

در شرایطی که تکثر روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان دنا موقعیت خاصی برای این شهرستان بوجود آورده و توجه بیش از پیش به این شهرستان به ضرورتی انکار ناپذیر تبدیل شده است برخی اتفاقات ناگوار نقش خود را در چهره محروم این مناطق به جا میگذارد .

مسئله آسفالت معابر و خیابانهای روستاها که از جمله ابتدایی ترین نیازمندیهای یک روستا به شمار می رود در شرایطی به مطالبه مهم و اساسی مردم تبدیل شده که متاسفانه با کش و قوسها و رنگ و بوی انتخاباتی همراه است.

اما در شرایطی که خاطره آسفالت معابر و روستاهای شهرستان دنا در آستانه انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی همچنان در ذهن مردم و اهالی این روستاها باقی مانده است بعد از یک وقفه یک ساله مجددا آسفالت معابر و خیابانها و روستاهای شهرستان دنا دقیقا در آستانه انتخابات قوت گرفته است مجددا در دستور کار قرار گرفته است.

مسئله آسفالت معابر و روستاهای شهرستان دنا که بیش از یک سال پیش در آستانه انتخابات و در فصل زمستان در یک برهه یک ماه به اوج خود رسیده بود و مجددا به کما رفت محل بحث و نگرانی کاندیداهای انتخاباتی مبنی بر سیاسی بودن این فعالیتها بود که متولیان در سرمای زمستان دنا به یاد آسفالت روستاها افتاده بودند.

این در حالی است که طبق آخرین تصمیمات و اتفاقا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فرماندار دنا در جمع اهالی بن زرد سفلی از واگذاری طرح آسفالت روستاهای بن زرد سفلی ،بن زرد علیاء، دشت رز، بیژگن، خرسان، بهرام بیگی خبر داده است.

اما مسئله آسفالت روستاهای دنا که قطعا موجب بهبود شرایط زندگی در این دست روستاها است از آنجا با واکنشهای متفاوت و منفی در بین مردم روبه رو شده است که بعد از آسفالت تعدادی از روستاهای شهرستان دنا در زمستان دو سال پیش و در بحبوحه انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع دور جدید آسفالت روستاهای دنا در روزها قبل از انتخابات است و شائبه سیاسی بودن این اقدامات بر دیگر وجوه آن میچربد.

تصویر زیر مربوط به سایت فرمانداری دنا می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری سفیر دنا، تاریخ انتشار: 11اردیبهشت1396، کدخبر: 175223: WWW.safiredena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین