پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
جانشین رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مردم در پنج شهر متاثر از زلزله در این استان برای چهارشنبه شب اندیشیده شده است.

شعارسال: به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد مقدوری افزود: آمادگی لازم برای اسکان مردم در پارک ها، سالن های مسقف و پایگاه های بحران در شهرهای مشهد، سرخس، کلات، فریمان و تربت جام وجود دارد و پیش بینی لازم در این حوزه انجام شده است.

وی گفت: اسکان اضطراری مردم به اختیار خود آنها خواهد بود و درصورت علاقه می توانند از اماکن مذکور استفاده کنند.

جانشین رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی در زمینه فضاهای تدارک شده برای اسکان اضطراری از طریق صدا و سیمای استان در ساعات آینده اعلام می شود.

مقدوری ادامه داد: همچنین اسکان اضطراری از طریق هلال احمر در مناطق زلزله زده در حال انجام است و برای اسکان مردم در روستاهای خسارت دیده برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

وی افزود : تا کنون یک نفر در پی زلزله امروز جان خود را از دست داده و 17 نفر نیز مجروح شده اند.

بر اساس اعلام موسسه لرزه نگاری ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله ای به قدرت 6 ریشتر در ساعت 10 و 40 دقیقه روز چهارشنبه در منطقه ای در فاصله 24 کیلومتری شهر سفید سنگ خراسان رضوی رخ داده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اتفاقیه، تاریخ انتشار: 16فروردین1396، کدخبر: 20780: WWW.etefaghyeh.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین