پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به آسیب‌دیدگی 35 مدرسه در مناطق زلزله‌زده گفت: قرار است حدود 60 کلاس درس به طور موقت در چادر برگزار شود.

شعار سال: علیرضا کاظمی از آغاز نوسازی و بهسازی مدارس زلزله‌زده شده خبر داد و گفت: با توجه به زلزله اخیر، 35 مدرسه آسیب‌دیده در خراسان رضوی شناسایی شدند که از امروز نوسازی، تعمیرات و بهسازی این مدارس آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با وجود زلزله کلاس‌های درسی از صبح شنبه 19 فروردین ماه امسال شروع شده است، افزود: با توجه به مدارس آسیب‌دیده در زلزله اخیر، حدود 60 کلاس درس به طور موقت در چادر برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با اشاره به اعزام کاروان امروز و توزیع هدایای وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: کاروانی برای حمایت مالی و روحی روانی زلزله‌زدگان به مناطق اعزام شدند که حمایت‌های لازم را انجام دهند.

کاظمی ادامه داد: تیمی متشکل از 20 مشاور و روانشناس که خود داوطلب خدمت در مناطق زلزله‌زده بودند، مشاوره‌های روحی و روانی دانش‌آموزان و معلمان را که ناشی از ترس و استرس ایجاد شده را ارائه می‌دهند.

وی به توزیع هدایای مادی میان دانش‌آموزان و معلمان اشاره کرد و گفت: بسته هدیه دانش‌آموزان شامل کیف، کفش، لباس گرم، لوازم تحریر و مواد تغذیه‌ای به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ادامه داد: هدیه‌ای ویژه معلمان شامل پتو، وسایل گرمایشی، لباس و کفش آماده شده که میان معلمان زلزله‌زده توزیع می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا اول مهر کلاس‌های آسیب‌دیده را نوسازی کنیم، گفت: مجموع بودجه هدایای وزیر آموزش و پرورش به زلزله‌زدگان خراسان رضوی معادل 130 میلیون تومان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 20 فروردین 96، کد مطلب: 13960120000460: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
بازسازی مدارس باید مورد توجه جدی باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین